🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  2. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31392.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آموزش بکاپ گرفتن از دیتای حافظه SD در فضای ابری گوگل درایو

گوگل درایو برای تهیه بکاپ یا نسخه پشتیبان از فایل‌هایی که دارید، گزینه ایده‌آلی به شمار می‌آید. چرا که داشتن یک حساب کاربری گوگل کافیست تا بتوانید 15 گیگابایت فضای رایگان برای ذخیره دائمی فایل‌هایتان ...

گوگل درایو برای تهیه بکاپ یا نسخه پشتیبان از فایل‌هایی که دارید، گزینه ایده‌آلی به شمار می‌آید. چرا که داشتن یک حساب کاربری گوگل کافیست تا بتوانید 15 گیگابایت فضای رایگان برای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - ذخیره دائمی فایل‌هایتان دریافت کنید.

مزیت بکاپ گرفتن از فایل‌ها در فضاهای ابری، - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - خصوصا گوگل درایو اینجاست که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - با - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - هر دیوایس متصل به اینترنت و دارای مرورگری می‌توانید به داده‌هایتان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - دسترسی پیدا کنید. بنابراین شاید ایده بدی نباشد که همیشه و با - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - یک برنامه منظم، از فایل‌های مهمی که دارید در گوگل درایو پشتیبان بگیرید.

در این مقاله نحوه بکاپ - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - گرفتن از SD Card از طریق موبایل و رایانه را با هم مرور - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - خواهیم کرد.

چگونه از حافظه SD در گوگل درایو پشتیبان بگیریم؟

اگر فایل‌های مهم‌تان را در حافظه SD ذخیره کرده باشید، احتمالا بخواهید از آن‌ها در کامپیوتر پشتیبان بگیرید. اما همیشه باید این احتمال - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - را بدهید که اگر مشکلی برای کامپیوترتان پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - بیاید، تمام فایل‌هایتان از دست می‌روند. بنابراین بهتر است همیشه از فایل‌ها در گوگل درایو پشتیبان تهیه کنید.

خوشبختانه انجام این کار خیلی دشوار نیست و وقت زیادی از شما نمی‌گیرد. پیش از شروع، دو کار هست که باید انجام بدهید:

  1. اگر حساب گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - ندارید، یک حساب کاربری برای خودتان بسازید.
  2. اپلیکیشن گوگل درایو را برای اندروید و پی سی دانلود کنید.

سپس مراحل بعدی را ادامه دهید.

بکاپ گرفتن از حافظه SD در گوگل درایو با اپلیکیشن اندروید

  • نحوه بارگذاری تصاویر از اپلیکیشن گالری اندروید 

قدم اول: اپلیکیشن گالری را باز کرده و تمام تصاویری - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - که می‌خواهید را انتخاب کنید. سپس از بالای صفحه آیکن Share را زده و گزینه گوگل درایو را انتخاب نمایید.

قدم دوم: اوکی را بزنید تا تصاویر در سرویس فضای ابری بارگذاری شوند.

توجه داشته باشید که امکان بارگذاری یک آلبوم کامل در گوگل درایو هم وجود دارد. کافیست انگشت‌تان را روی یک آلبوم نگه داشته و مجددا با فشردن گزینه Share آن را در گوکل درایو بارگذاری کنید.

  • بارگذاری فایل‌ها با فرمت‌های مختلف از طریق اپلیکیشن گوگل درایو 

بر خلاف گالری، خود اپلیکیشن گوگل درایو در اندروید امکانات بیشتری برای بارگذاری فایل‌ها در اختیارتان می‌گذارد. به عنوان مثال می‌توانید به طور همزمان انواع فایل‌های تصویری، ویدیویی، صوتی، ورد، اکسل، پاورپوینت، پی دی اف و ... را به فضای ابری‌تان بفرستید.

قدم اول: گوشی اندرویدی خود را به اینترنت متصل کنید.

قدم دوم: - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - اپلیکیشن گوگل درایو را باز کرده و وارد حساب کاربری‌تان شوید.

قدم سوم: روی آیکن + قرمز رنگ گوشه صفحه اشاره کنید و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - سپس گزینه Upload را برگزینید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس

قدم چهارم: روی Open From اشاره کرده و مسیری که فایل‌ها و پوشه‌هایتان در آن قرار دارند را مشخص کنید، و در نهایت دکمه Done را بزنید. پس از این کار گوگل درایو شروع به بارگذاری این فایل‌ها در فضای ابری می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس

بکاپ گرفتن از حافظه SD در گوگل درایو از طریق رایانه

  • چگونه با استفاده از Google Drive Folder از حافظه SD بکاپ بگیریم؟

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس

قدم اول: حافظه SD یا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - گوشی اندرویدی خود را به رایانه متصل کنید.

قدم دوم: در رایانه روی Google Backup and Sync کلیک کرده تا پنجره Google Drive Folder به طور خودکار ظاهر شود.

قدم سوم: روی پوشه‌ای که فایل‌های مد نظرتان در آن قرار دارند، دابل کلیک کرده و سپس فایل‌های منتخب‌تان را در همین پوشه کپی/پیست کنید. با این کار، فرآیند پشتیبان‌گیری از فایل‌ها آغاز می‌شود.

  • تهیه پشتیبان از SD Card به وسیله Google Backup and Sync 

قدم اول: - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - روی Google Backup and Sync - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - در تسکبار کلیک کرده و سپس گزینه Settings را انتخاب کنید. از اینجا Preferences را برگزینید.

قدم دوم: روی USB devices and SD card در انتهای صفحه زیر تب My Computer کلیک کنید. سپس اوکی را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - بزنید و منتظر نتیجه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - بنشینید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس

قدم سوم: وقتی بارگذاری فایل‌ها به اتمام رسید، حالا می‌توانید فایل‌هایتان را در تب My Computer در نسخه تحت وب گوگل درایو مشاهده کنید. از همینجا قادرید فایل‌های بارگذاری شده را جستجو نمایید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس

این روش می‌تواند مفید و کاربردی باشد، اما این احتمال هست - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - که حافظه SD شما توسط رایانه شناسایی نشود.

  • همگام‌سازی حافظه SD با گوگل درایو از طریق نرم‌افزار شخص ثالث 

برای همگام‌سازی حافظه SD با گوگل درایو، روی ویندوز می‌توانید از نرم‌افزاری به نام AOMEI Backupper استفاده کنید. این نرم‌افزار کاربردی قابلیت‌های ویژه‌ای برایتان به ارمغان می‌آورد تا هرگز بابت از دست رفتن فایل‌هایتان نگرانی نداشته باشید.

به عنوان مثال، می‌توانید همگام‌سازی فایل‌ها را برای آن زمان‌بندی کنید تا در بازه‌های روزانه، هفتگی یا ماهانه پشتیبان‌گیری از فایل‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - را برایتان انجام بدهد. همچنین امکان همگام‌سازی ریل‌تایم (آنی) هم از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - دیگر قابلیت‌هایی است که این نرم‌افزار در اختیارتان قرار می‌دهد، البته در نسخه پیشرفته.

برای همگام‌سازی فایل‌ها با نرم‌افزار رایگان AOMEI Backupper مسیر زیر را دنبال کنید:

قدم اول: حافظه SD خود را از طریق رم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - ریدر یا از طریق اتصال با سیم گوشی به رایانه متصل کنید.

قدم دوم: نرم‌افزار - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - AOMEI - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - Backupper را نصب و اجرا کنید.

قدم سوم: به ترتیب روی Backup و سپس File Sync کلیک نمایید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس

قدم چهارم: روی Add Folder و سپس Browse کلیک کرده تا پوشه مد نظرتان از فایل‌ها را به نرم‌افزار بشناسانید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس

نکته: اگر می‌خواهید فقط از فرمت خاصی از فایل‌ها بکاپ بگیرید، می‌توانید از تنظیمات Filter بهره ببرید. البته به این ویژگی فقط می‌توانید در نسخه پولی نرم‌افزار دسترسی داشته باشید.

قدم پنجم: روی منوی کشویی کلیک کرده و گزینه Select a cloud drive را انتخاب نمایید. سپس گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - درایو را انتخاب کنید و اوکی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس - بزنید و از این پنجره خارج شوید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیراز استان فارس

قدم ششم: همگام‌سازی را آغاز کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone