🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11361.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

طراحی و مشخصات کلیدی پهپاد DJI Mavic 3 افشا شد

 به گزارش یک منبع آگاه برزیلی، «DJI» روی توسعه نسل جدید پهپاد خود یعنی مویک ۳ در دو مدل معمولی و پرو کار می‌کند. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی احتمالی در ماه اکتبر (مهر-آبان‌)، طراحی ...

 به گزارش یک منبع آگاه برزیلی، «DJI» روی توسعه نسل جدید پهپاد خود یعنی مویک ۳ در دو مدل معمولی و پرو کار می‌کند. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی احتمالی در ماه اکتبر (مهر-آبان‌)، طراحی و برخی مشخصات کلیدی پهپاد DJI Mavic 3 - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جعفریه استان قم - افشا شده‌اند.

این منبع آگاه ضمن انتشار تصاویری از پهپاد مویک ۳، ادعا می‌کند که پهپاد جدید احتمالا از سیستم جدید جلوگیری از برخورد با مانع بهره خواهد برد که به افزایش قدرت مانور - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جعفریه استان قم - آن در پرواز کمک می‌‌کند. همچنین احتمالا پهپاد جدید با دوربین‌های تطبیقی ​​قدرتمندتر نسبت به نسل قبلی و قابلیت زوم معرفی خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جعفریه استان قم

به علاوه سنسورهایی در قسمت جلویی و عقبی پهپاد برای افزایش کارایی آن در نظر گرفته شده‌اند، البته گفته می‌شود حسگرهای جانبی همگی حذف شده‌اند. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جعفریه استان قم - پهپاد DJI Mavic 3 احتمالا از حافظه ۱ ترابایتی بهره می‌برد، می‌تواند به مدت ۴۰ دقیقه پرواز کند و همچنین به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جعفریه استان قم

طبق گفته این منبع آگاه، نسل جدید پهپاد مجهز به سیستم کنترلر هوشمند جدیدی است که به بهبود هدایت و عملکرد آن کمک می‌کند. گیمبال پهپاد جدید دارای مگانیزم قفل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جعفریه استان قم - اتوماتیک جدیدی خواهد بود که می‌تواند تحولی در سیستم‌ موجود با تنظیم دستی ایجاد کند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جعفریه استان قم

با توجه به تصاویر منتشر شده از این پهپاد، ظاهرا باید منتظر مویک ۳ با بدنه‌ای بسیار براق باشیم که - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جعفریه استان قم - تفاوت قابل توجهی از نظر طراحی با نسل قبلی خود یعنی مویک ۲ دارد که - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جعفریه استان قم - در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. پهپاد مویک ۳ احتمالا در دو مدل معمولی و پرو عرضه خواهد شد.

هنوز DJI به صورت رسمی مشخصات نسل جدید پهپاد را تایید نکرده، با این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جعفریه استان قم - حال احتمالا این شرکت در ماه اکتبر از پهپاد از مویک ۳ رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone