🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37357.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مدیر پیشین مایکروسافت، تولیدکنندگان و اپراتورها را مقصر ناکامی ویندوز فون می داند

بسیاری از کاربران پیشین ویندوز فون اعتقاد دارند عدم پشتیبانی مناسب از اپلیکیشن ها عامل ناکامی این سیستم عامل در برابر iOS و اندروید بوده است. اما حالا برندن واتسون، یکی از مدیران اجرایی سابق ...

بسیاری از کاربران پیشین ویندوز فون اعتقاد دارند عدم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردستان استان کردستان - پشتیبانی مناسب از اپلیکیشن ها عامل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردستان استان کردستان - ناکامی این سیستم عامل در برابر iOS و اندروید بوده است. اما حالا برندن واتسون، یکی از مدیران اجرایی سابق مایکروسافت در مجموعه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردستان استان کردستان - ای از توییت ها، با این موضوع مخالفت کرده و دلایل متفاوتی برای شکست ویندوز فون ارائه می کند. گفتنی است واتسون از سال 2010 الی 2012، مدیریت ارشد واحد ویندوز فون را برعهده داشته و احتمالاً - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردستان استان کردستان - بیشتر از هرکس دیگر با موضوع آشنا است.

یکی از فعالیت هایی که واتسون به خاطر آن شهرت دارد، برطرف سازی نسبی مشکلات مربوط به پشتیبانی از اپلیکیشن ها بود و وی در عرضه چند اپلیکیشن مهم، مانند انگری بردز، روی ویندوز فون - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردستان استان کردستان - تاثیرگذار بود. در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردستان استان کردستان - مجموع زمانی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردستان استان کردستان - که واتسون در مایکروسافت مشغول به کار بود، موفق شد 60 هزار اپلیکیشن را به استور ویندوز فون بیاورد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردستان استان کردستان

واتسون اخیراً در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که مدعی شد عدم پشتیبانی از اپلیکیشن ها عامل ناکامی ویندوز فون بوده نوشت: «اگر می خواهی ادعا کنی که ویندوز فون نتوانست توجه توسعه دهندگان را جلب کند، داری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردستان استان کردستان - با شخص اشتباه صحبت می کنی. - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردستان استان کردستان - نمی توانی بیشتر از این در اشتباه باشی.»

در عوض، مدیر پیشین مایکروسافت تقصیر را به گردن اپراتورهای مخابراتی و تولیدکنندگان موبایل می اندازد. واتسون می گوید که بدون پشتیبانی آنها، شکست اپل و گوگل تیری در تاریک بود. وی می گوید: «ویندوز فون مُرد زیرا تقریباً غیرممکن بود بدون اینکه اپراتورها و تولیدکنندگان در آغوش بگیرندش قادر به شکست گوگل و اپل باشد. دیوایس های ما انتخاب دوم مردم بودند و تقریباً هیچ پشتیبانی ‌ای از سوی اپراتورها نداشتند. آنها نمی توانستند برای همیشه آتش به مال خود بزنند.»

- تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردستان استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone