تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38982.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

پیام‌رسان «ویسپی» برای کیست؟

سرویس پیام‌رسان ویسپی عمری حدود دو سال دارد اما در روزهای اخیر به واسطه کنار گذاشته شدن موقتی تلگرام، جای خود را در میان کاربران به شکل ویژه‌ای باز کرده و با قابلیت‌های متنوع‌اش، تبدیل ...

سرویس پیام‌رسان ویسپی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - عمری حدود دو سال دارد اما در روزهای اخیر به واسطه کنار گذاشته شدن موقتی تلگرام، جای خود را در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - میان کاربران به شکل ویژه‌ای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - باز کرده و با قابلیت‌های متنوع‌اش، تبدیل به یکی از گزینه‌های مهاجرت برای ایرانیان شده است.

در چند سال اخیر کاربران و کسب‌وکارها اتکای بیش از اندازه‌ای به تلگرام به عنوان یک پیام‌رسان پیدا‌ کرده‌اند. هزاران فروشگاه کوچک در سراسر ایران با استفاده از تلگرام، به فروش اجناس خود مشغول بودند اما حالا به واسطه محدودیت موقتی که برای این سرویس به وجود آمده است، طبیعتاً بسیاری از کاربران و فروشگاه‌های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کوچک به دنبال جایگزینی برای آن هستند.

در این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - میان یکی از جایگزین‌های با کیفیت‌تر که تقریباً تمام امکانات تلگرام را نیز در خود جای داده، اپلیکیشنی است به نام ویسپی که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در ابتدا توسط چینی‌ها توسعه داده شده و اتفاقا در گذشته یک بار طعم فیلترینگ را نیز در ایران چشیده است.

نوع طراحی فعالیت این پیام‌رسان به گونه‌ای است که تمام نیاز‌های یک کاربر ایرانی را در نظر گرفته است؛ ترکیبی از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تلگرام، اینستاگرام و حتی فیسبوک. در ویسپی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قسمتی وجود دارد به نام «Social» که حالتی مانند فید فیسبوک یا اینستاگرام را تداعی می‌کند و می‌توانید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - حوزه‌های مورد علاقه خود را در آن دنبال کنید، در آنها نظر دهید یا لایک‌شان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کنید. در کنار این شبکه اجتماعی کوچک، می‌توان به رادیوی ویسپی هم به عنوان یک مورد قابل توجه دیگر اشاره کرد.

از تمام این موارد گذشته، بر خلاف تلگرام، ویسپی همچنان تماس صوتی رایگان را در اختیار افراد قرار می‌دهد در حالی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این ویژگی از همان ابتدا در تلگرام مسدود شد. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اما این پیام‌رسان که در روزهای اخیر تبدیل به یکی از اپلیکیشن‌های محبوب کافه‌بازار شده، چه تاریخچه‌ای دارد و حالا از کجا مدیریت می‌شود؟

ویسیپی، چینی یا ایرانی؟

در قسمت «درباره» سایت ویسپی، اشاره‌ای به محل تولد این سرویس نشده است. با این حال، در اپ‌استور و گوگل‌پلی، توسعه‌دهنده شرکتی است به نام «SG Atlantic Limited» که مستقر در هنگ‌کنگ است. ویسپی هم تنها اپلیکشنی است که این شرکت در نوامبر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ۲۰۱۵ در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این دو فروشگاه نرم‌افزاری قرار داده است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

ویسپی سابقه فیلتر شدن در ایران را داشته اما پس از مدتی، رفع فیلتر می‌شود. حتی اکانت توییتر این پیام‌رسان نیز در گذشته نسبت به همین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - موضوع اعتراض کرده بود.

اما - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بر اساس شنیده‌ها به نظر می‌رسد که این پیام‌رسان، در ماه‌های گذشته توسط یک شرکت ایرانی مدیریت می‌شود و در حال توسعه در داخل کشور است. در این حالت، اگر ویسپی را یک پیام‌رسان داخلی در نظر بگیریم، امکانات، قابلیت‌ها و طراحی آن به سادگی از سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان توسعه‌یافته در داخل ایران - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برتری پیدا می‌کند.

اما نکته قابل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - توجه، این است که ویسپی خود را یک اپلیکیشن ایرانی معرفی نمی‌کند و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - حتی در بخش قوانین و مقررات آن، به شرکت «SG Atlantic Limited»  می‌رسیم که در هنگ‌کنگ مستقر است. اما پس از بررسی‌ها، به شواهدی رسیدیم که این اپلیکیشن داخل ایران و توسط بزرگ‌ترین اپراتور اینترنت ثابت در کشور یعنی شرکت «شاتل» اداره می‌شود.

«میلاد نوری»، توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل در این باره به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دیجیاتو می‌گوید:

«با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بررسی فایل نصب اپلیکیشن‌های اندروید (APK) می‌توان مشخصات مختلف فایل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از جمله نام توسعه‌دهنده آن را مشاهده کرد که یکی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از ساده‌ترین راه‌ها استفاده از ابزارهای آنلاین برای این کار است. کافیست نام بسته (پکیج نیم) - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ویسپی را در گوگل جستجو کنید و مشخصات فایل و نام توسعه دهنده (شاتل) را در سایت‌های میزبان ببینید. با این حال این امکان وجود داشت که شاتل نام یک شرکت خارجی باشد. اما زمانی که با استفاده از ابزارهایی نظیر Packet Capture (اپلیکیشنی که دیتای ورودی و خروجی به موبایل شما را چک می‌کند) آی‌پی سرور - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ویسپی را بررسی کنید، این اپلیکیشن به چند آی‌پی مختلف - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - درخواست می‌دهد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که همه آنها به نام شرکت اینترنتی شاتل هستند و سرور آنها در ایران قرار دارد. با توجه به وجود ردپای شاتل در دو قسمت سرور و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کلاینت، فرضیه استفاده از CDNهای شاتل از طرف شرکت خارجی رد می‌شود.»

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران
لیست درخواست‌هایی که اپلیکیشن به سرور ارسال می‌کند. این درخواست‌ها با ابزارهای رصد ترافیک اینترنت روی موبایل مانند Packet Capture قابل بررسی هستند.

زمانی که از طریق سرویس Whois، چند آی‌پی آخر لیست فوق را بررسی کنیم، باز هم به بزرگ‌ترین خدمات دهنده اینترنتی در ایران نزدیک‌تر می‌شویم:

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

از سوی دیگر، اطلاعاتی که سرویس «الکسا» منتشر می‌کند حکایت از آن دارد که ۹۵ درصد از ترافیک وب‌سایت ویسپی مربوط به کشور ایران است و الکسا، بر حسب همین بازدید زیاد در ایران، آن را یک وب‌سایت ایرانی تلقی می‌کند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

با این حال مدیرعامل شاتل تعلق داشتن ویسپی به این شرکت را تکذیب می‌کند. با پیگیری دیجیاتو، «احمدرضا نخجوانی»، مدیرعامل شرکت مورد بحث این بیانیه را در اختیار ما قرار داده است:

«به عنوان یک اپراتور، رعایت بی‌طرفی، اصل فعالیت ماست - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و حامی فعالیت توسعه‌ی کاربری همه‌ی پیام رسان‌ها هستیم. این شرکت خدمات CDN - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به بسیاری از شرکت‌های دارای محتوای داخلی و خارجی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ارائه می‌دهد ولیکن هیچ مشارکتی با هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی خارج از این پروتکل وجود ندارد. چنانچه اگر شرکت‌های فعال در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این حوره نیز بخواهند می‌توانند از این خدمات - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - استفاده کنند. در همین حال، ما از هرگونه همکاری با سرویس‌های داخلی و خارجی که بتواند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - امکانات پیش روی مشتریان و رضایت آنان را توسعه دهد، استقبال می‌کنیم.»

باید اشاره کرد که چه اپلیکیشن ویسپی ایرانی باشد یا خیر، یک پیام‌رسان با قابلیت‌های مناسب و جالب است؛ نرم‌افزاری که به نظر می‌رسد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - طعمی بین‌المللی - - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ایرانی دارد و از قابلیت درخشش در سایر کشورها نیز - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برخوردار است. اما باید دید در آینده، سرنوشت این سرویس به کدام سو خواهد رفت. آیا می‌تواند در ایران و سایر کشورها بازار مناسبی را برای خود دست‌وپا کرده و بخشی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از بازار تلگرام را به خود - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اختصاص دهد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone