🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33346.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

پولشویی 88 میلیون دلاری تبهکاران از طریق صرافی های ارز دیجیتال

وال استریت ژورنال به تازگی مدعی شده است که بیش از 46 صرافی ارزهای دیجیتال در سرتاسر جهان طی دو سال گذشته در فرایند پولشویی به ارزش بیش از 88 میلیون دلار نقش داشته اند. ...

وال - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - استریت ژورنال به تازگی مدعی شده است که بیش از 46 صرافی ارزهای دیجیتال در سرتاسر جهان طی دو سال گذشته در فرایند پولشویی به ارزش بیش از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - 88 میلیون دلار نقش داشته اند.

تحقیقات ژورنال روی موجودی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - 2500 کیف - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پول الکترونیکی صورت گرفته است که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با فعالیت های مجرمانه ارتباط داشته اند. کمپانی انگلیسی Elliptic که در حوزه جرم یابی بلاکچین فعالیت دارد هم در این تحقیق مشارکت داشته است.

یکی از بزرگ ترین پذیرنده های سرمایه غیر قانونی، - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - وب - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سایت ShapeShift AG است که در سوئیس به ثبت رسیده و در آمریکا فعالیت می کند. این صرافی که امکان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تبادل بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را به شکل ناشناس فراهم می کند، در پولشویی بیش از 9 میلیون دلار نقش داشته است. البته این سایت به تازگی تعهد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - خود به استانداردهای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - KYC را اعلام کرده تا شفافیت بیشتری در فعالیت خود ایجاد کند.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

البته ژورنال همچنان این سایت و به ویژه، مدیر عاملش یعنی اریک ووریس را مقصر ماجرا می داند. ووریس بارها از فعالیت محرمانه و ناشناس کاربران حمایت کرده و مخالفت خود با قوانین AML یا دیگر قوانین که به شناسایی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کاربران کمک می کند را ابزار نموده است.

شواهد موجود نشان می دهند تبهکاران از صرافی ShapeShift برای تبدیل بیت کوین به مونرو استفاده کرده اند، چون می دانید اکوسیستم مونرو کاملاً ناشناس عمل می کند. بیت کوین های تبدیل شده هم عمدتاً از طریق باج افزارهای مختلف به ویژه WannaCry به دست آمده اند که میلیون ها کاربر حقیقی و حقوقی را در سرتاسر جهان تحت تأثیر قرار داد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

در نمونه دیگر، ژورنال به ناپدید شدن 2.2 میلیون دلار سرمایه اشاره می کند که از طریق عرضه اولیه سکه (ICO) جمع آوری شده بود. پیگیری این مبلغ نشان می دهد که بخشی از آن به صرافی آسیایی KuCoin و بخش دیگر آن به ارزش 517000 دلار به ShapeShift رسیده و نهایتاً به مونرو تبدیل شده است.

البته مدیر عامل ShapeShift با گزارش ژورنال مخالف است و آن را کاملاً مغرضانه و جهت دار می داند، ضمن اینکه اشاره می کند 9 میلیون دلار فقط 0.2 درصد از حجم تبادلات این صرافی را تشکیل می دهد، در حالی که درصد پولشویی از طریق بانک های رسمی معمولاً بین - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - 2 تا 5 درصد است. در واقع 88 میلیون دلار پولشویی طی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دو سال، بخش بسیار ناچیزی از حجم پولشویی در سطح بین المللی را تشکیل می دهد که از طریق بانک ها، مؤسسات مالی و اعتباری مختلف - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و نهادهای خیریه صورت می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone