🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33363.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ویدیوی جدید گوگل پیکسل 3 از لبه‌های حساس به فشار آن خبر می‌دهد

ساکنین مانتین ویو امیدوارند با عرضه گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال بتوانند به بازار ژاپن ورود کرده و توجه کاربران این کشور را نیز به پرچمدارشان جلب کنند. به همین دلیل این ...

ساکنین مانتین ویو امیدوارند با عرضه گوگل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال بتوانند به بازار ژاپن ورود کرده و توجه کاربران این کشور را نیز به پرچمدارشان جلب کنند. به همین دلیل این شرکت یک ویدیوی کوتاه جدیدی از پیکسل 3 منتشر کرده که به معرفی تکنولوژی لبه‌های حساس به فشار در پرچمدار جدیدش اختصاص دارد.

کابران می‌توانند با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - استفاده از تکنولوژی یاد شده و فشردن لبه‌های - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - گوشی خود دستیار هوشمند گوگل را فعال کرده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - یا به هنگام زنگ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - خوردن، آن را سایلنت کنند.

از آن جایی که این ویدیو برای بازار ژاپن منتشر شده، از رنگ‌ها و المان‌های همیشگی تبلیغات این کشور استفاده شده است. اگر با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - تبلیغات و فرهنگ سرزمین آفتاب آشنایی داشته باشید، چیز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - عجیبی در این تبلیغ مشاهده نخواهید کرد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل

با این وجود تبلیغ یاد شده به تیزر‌های همیشگی آمریکایی شباهت ندارد چرا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - که تا انتهای این ویدیو هر چیزی به نمایش گذاشته می‌شود جز تلفن هوشمند پرچمدار گوگل.

با این وجود به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - گفته‌ی کارشناسان سایت 9to5Google، لحظاتی کوتاه رنگ‌های متنوع پیکسل 3 نیز به نمایش گذاشته می‌شود که برای دیدن آنها باید به تیزبینی عقاب بود. بر اساس مشاهدات آنها، رنگ طرح‌های پیراهن دو نفر به نمایش گذاشته شده در صحنه‌ای از این ویدیو با رنگ بندی اعلام شده برای پرچمداران گوگل خوانایی دارد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل

بر اساس ویدیو‌های لو رفته قبلی، گوگل پیکسل 3 هم اندازه‌ی نسل قبلی خود بوده و از طراحی مشابه نیز بهره می‌برد اما پیکسل 3 ایکس ال به نمایشگر بزرگتری مجهز شده و در همان ابعاد، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - یک صفحه۶.۴ اینچی را در خود جای داده که ۰.۴ اینچ از پیکسل 2 ایکس ال بزرگتر است. نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال همچنین یک ناچ نسبتاً - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - بزرگ دارد که به جز آن، تقریباً تفاوت دیگری در طراحی این دو پرچمدار مشاهده نمی شود.

گزارش شده که گوگل پیکسل 3 و پیکسل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - 3 ایکس ال در تاریخ ۱۷ مهر به صورت رسمی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone