🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33336.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سازمان فضایی ایران، به دنبال اقتصاد فضایی

نشست خبری رییس سازمان فضایی ایران به مناسبت هفته جهانی فضا امروز با اصحاب رسانه برگزار شد؛ نشستی که «مرتضی براری» بیش از هر چیز در آن بر اقتصاد فضایی تاکید کرد. معاون وزیر ارتباطات ...

نشست خبری رییس سازمان فضایی ایران به مناسبت هفته جهانی فضا امروز با اصحاب رسانه برگزار شد؛ نشستی که «مرتضی براری» بیش از هر چیز در آن بر اقتصاد فضایی تاکید کرد.

معاون وزیر ارتباطات خبر داد که ایران - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر الوند استان زنجان - در میان ۹ کشوری است که صاحب چرخه کامل فناوری فضایی هستند و با کمک حداکثری دانشگاه قادر به قراردادن ماهواره بومی در مدار شده است. او به برنامه‌ای ۲۰ ساله اشاره کرد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر الوند استان زنجان - که ۱۰ سال - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر الوند استان زنجان - اول آن از ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۴، به گفته او - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر الوند استان زنجان - دستاوردهای قابل قبولی داشته و اکنون زیرساخت استفاده از اقتصاد فضایی را برای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر الوند استان زنجان - کشور مهیا کرده است:

«در برنامه‌های ۱۰ سال دوم که از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۴ است، مهمترین هدف ما توسعه و تثبیت صنعت فضایی است که بتوانیم ماهواره‌های عملیاتی و تجاری در مدار مورد نظر قرار دهیم و خدمات بگیریم.»

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر الوند استان زنجان

رییس سازمان فضایی ایران همچنین خبر داد که در اعتبارات لایحه بودجه امسال ۵۷۰ میلیارد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر الوند استان زنجان - تومان منابع در جهت توسعه زیرساخت های فضایی در نظر گرفته شده: «امیدواریم بخش اعظمی از این منابع را جذب و در همین راستا جلساتی را نیز با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر الوند استان زنجان - نهاد های توسعه ای و صندوق توسعه ملی برگزار شده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر الوند استان زنجان - است.»

از سوی دیگر او اشاره کرد که سازمان فضایی ایران به دنبال رهاسازی تصدی‌گری و وارد کردن بخش خصوصی به حوزه فضایی است. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر الوند استان زنجان - براری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر الوند استان زنجان - عقیده دارد که به این شکل، بستری برای بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری‌های داخلی و بین‌المللی شکل خواهد گرفت. وی اولویت دیگر این سازمان را توسعه بازار، به دلیل وجود بازار بالقوه در حوزه مشاغل فضا پایه در دنیا عنوان کرد.

همه این‌ها در حالیست که رییس سازمان فضایی ایران در ماه‌های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر الوند استان زنجان - اخیر اشاره زیادی به همکاری این سازمان با استارت‌آپ‌ها کرده بود و در جلسه امروز، جزییات بیشتری از این مسئله را تشریح کرد: «با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر الوند استان زنجان - شناسایی اولویت توسعه استارت آپ‌ها، سازمان فضایی پنج حوزه خدمات شهری، کشاورزی، محیط - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر الوند استان زنجان - زیست، هواشناسی و مدیریت بالایای طبیعی را برای فعالیت آنها در نظر گرفته است تا با توسعه برنامه های کاربردی و اپلیکیشن ها ایفای نقش کنند.»

- تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر الوند استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone