🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33328.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اولین پهپاد دنیا با قابلت غواصی، شناور شدن و پرواز [تماشا کنید]

نخستین پهپاد دنیا با قابلیت حرکت زیر آب، شناور شدن روی سطح و پرواز با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت توسط مهندسان آمریکایی معرفی شد. این پهپاد که Spry نام دارد، دارای دوربین داخلی قدرتمندی ...

نخستین - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - پهپاد دنیا با قابلیت حرکت زیر آب، شناور شدن روی سطح و پرواز با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - توسط مهندسان آمریکایی معرفی شد.

این - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - پهپاد که Spry نام دارد، دارای دوربین داخلی قدرتمندی است که امکان فیلمبرداری یا ثبت تصاویر با رزولوشن 4K را فراهم می سازد. این تصاویر به صورت همزمان به نمایشگر کنترلر دستگاه ارسال می شوند که در برابر آب مقاوم است. به گفته توسعه دهندگان پهپاد Spry، این کنترلر نیز در خود نوع بی نظیر است و نمونه مشابهی از آن در دنیای درون ها وجود ندارد.

کمپانی های SwellProUSA و Urban - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - Drones دو سال را صرف تحقیق و توسعه نمونه اولیه پهپاد Spry کرده اند. «رودریگز»، از توسعه دهنگان این گجت معتقد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - است که قابلیت حرکت در زیر آب و اوج گرفتن از روی سطح این دستگاه را به پرکاربردترین نمونه در جهان تبدیل می کند.

این نمایشگر ۴.۳ اینچی علاوه بر خروجی دوربین، داده هایی دیگری نظیر مکان گجت، وضعیت باتری، ارتفاع و دیگر داده های حیاتی را نیز نشان می دهد.تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسانپهپاد Spry قابلیت حرکت در شعاع یک کیلومتری برای ۱۷ دقیقه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - را دارد و باتری آن نیز قابل تعویض است.

با - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - فعال سازی قابلیت موقعیت یابی جغرافیایی (GPS) از طریق ریموت کنترل می توان به ویژگی های پرواز پیشرفته نظیر حفظ موقعیت، تعقیب خودکار و بازگشت به مکان کاربر را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - دسترسی پیدا - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - کرد. یکی از جالبترین قابلیت های این گجت بازگشت خودکار به مکان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - کاربر حتی در صورتی که است که وی در حال پیاده روی یا حرکت در ماشین باشد. تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراساناز سوی دیگر با خاموش کردن GPS می توان پهپاد را به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - سبک دلخواه و با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - هدایت کرده و از شیرجه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - های سریع - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نیشابور استان خراسان - و چرخش های تند آن لذت برد. با استفاده از اپلیکیشن موبایل نیز می تواند مسیر پرواز را با استفاده از نقاطی روی نقشه تعیین کرد.

پهپاد Spry از دوماه دیگر و با قیمت ۷۶۵ دلار روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone