🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33350.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

افشای مشخصات سخت‌افزاری و رندرهای جدید از میان‌رده اکسپریا XA3

اگرچه موبایل های میان رده سونی چندان سرشناس نیستند، این کمپانی امسال موبایل های اکسپریا XA2 و XA2 Ultra را عرضه کرد که دیوایس هایی تحسین برانگیز به حساب می آمدند. سونی از این دو ...

اگرچه موبایل های میان رده سونی چندان سرشناس نیستند، این کمپانی امسال موبایل های اکسپریا XA2 و XA2 Ultra را عرضه کرد که دیوایس هایی تحسین برانگیز به حساب می آمدند. سونی از این دو موبایل در CES امسال رونمایی کرد و به همین خاطر، مدل تازه این خانواده قطعاً بزودی از راه خواهد رسید. به تازگی رندرهایی از موبایل اکسپریا XA3 در فضای مجازی منتشر شده که ما را برخی از المان های ظاهری دستگاه هم آشنا می کنند.

مهم ترین نکته اینست که دوربینی دوگانه روی بدنه پشتی اکسپریا XA3 قرار گرفته که هنوز به ندرت در موبایل های سونی یافت می شود. علاوه بر این، XA3 نخستین - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان - موبایل سونی با نسبت ابعاد 18:9 نمایشگر است که تا به امروز در بسیاری از موبایل های پریمیوم سایر برندها دیده شده است. ضمناً فریب بدنه پشتی عاری از اسکنر اثر انگشت را نخورید، قرار نیست با موبایلی مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر طرف باشیم؛ در عوض سونی یکبار دیگر این اسکنر را در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان - دکمه پاور کناره دستگاه گنجانده است.

از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان - نظر مشخصات سخت افزاری اکسپریا XA3 به نمایشگری 5.9 اینچی با رزولوشن 1080x2160 پیکسل مجهز شده است. اسنپدراگون 660 در نقش قلب تپنده ظاهر می شود و 6 گیگابایت حافظه رم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان - بسیاری از نیازهای مربوط به پرفورمنس را برطرف می کند. به نظر می رسد اندروید 9.0 پای هم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان - به صورت پیش فرض روی موبایل نصب باشد که ویژگی مهمی برای بسیاری از کاربران خواهد بود.

در پایین می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان - توانید رندرهای فاش شده از دستگاه را تماشا کنید.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone