🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33340.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اولین بنچمارک گیکبنچ منتسب به چیپ کایرین 980 منتشر شد

اولین بنچمارک گیکبنچ منتسب به چیپست کایرین 980 منتشر شد. کایرین 980 که قرار است برای اولین بار در گوشی های سری میت 20 تعبیه شود بر اساس معماری 7 نانومتری طراحی شده. البته این چیپست ...

اولین بنچمارک گیکبنچ منتسب به چیپست کایرین 980 منتشر شد.

کایرین 980 که قرار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - است برای اولین بار در گوشی های سری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - میت 20 تعبیه شود بر اساس - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - معماری 7 نانومتری طراحی شده. البته این چیپست اولین 7 نانومتری عرضه شده به بازارها نیست. چند روزی است که آیفون های XS و XS Max با چیپست A12 روانه بازار شده اند.

شماره مدل گوشی هواوی LYA-L29 ذکر شده و امتیازهای 3390 و 10318 - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - را در آزمایش های تک هسته ای و چند هسته ای گیکبنچ به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - نام خود ثبت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - کرده است. به این ترتیب در مقایسه با اگزینوس 9810 که در گلکسی نوت 9 سامسونگ به کار رفته امتیاز بالاتری را به جای گذاشته است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شازند استان مرکزی

علاوه بر این در مقایسه با اسنپدراپون 845 که در گوشی هایی از جمله وان پلاس 6 تعبیه شده امتیاز کایرین 980 برتر بوده. با این حال شرایط در مقایسه با آیفون های XS و XS - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - Max متفاوت است. آیفون های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - جدید اپل امتیازهای 4795 و 11170 را در تست های تک و چند هسته ای به جای گذاشته اند.

البته باید اشاره کرد که هواوی با اطمینان خبر از برتری چیپست کایرین 980 ساخت خود در مقایسه با A12 اپل داده بود. با این حال احتمال می رود که بنچمارک تازه منتشر شده مربوط - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - به نمونه ای اولیه و پیش از عرضه میت 20 باشد و بهترین کارایی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - 980 را به نمایش نگذارد. در این صورت احتمالاً با عرضه گوشی به بازار شاهد ثبت امتیازهای بالاتر خواهیم بود.

از دیگر اطلاعاتی که این بنچمارک در اختیارمان می گذارد می توان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - به رم 6 گیگابایت و اندروید 9 اشاره کرد. در صورت صحت این موضوع میت 20 در بین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - اولین هایی خواهد بود که با اندروید پای از راه می رسد.

در نهایت اگر قصد خرید گوشی جدیدی دارید نباید بیش از اندازه به بنچمارک ها توجه کنید و یا آنها را ملاکی مهم برای خرید در نظر بگیرید.

 

تماشا کنید: بررسی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - ویدیویی دیجیاتو: آیفون XS Max

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone