🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33349.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصویری از سرفیس های جدید مایکروسافت پیش از رونمایی رسمی

مایکروسافت قرار است ساعت 11:30 امشب به وقت تهران رویدادی در شهر نیویورک برگزار کند و با افشای تصویری تازه، حالا دقیقاً می دانیم که شاهد رونمایی از چه محصولاتی خواهیم بود. در این تصویر ...

مایکروسافت قرار است ساعت 11:30 امشب به وقت تهران رویدادی در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - شهر نیویورک برگزار کند و با افشای تصویری تازه، حالا دقیقاً می دانیم که شاهد رونمایی از چه محصولاتی خواهیم بود. در این تصویر که توسط افشاگر شناخته شده، WalkingCat منتشر شده می توانیم ورژن مشکی رنگ سرفیس پرو، سرفس لپتاپ و سرفس استودیوی جدید مایکروسافت را ببینیم.

این تصویر با سخنان پیشین مایکروسافت مبنی بر اینکه سرفس «به مشکی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - باز می گردد» همخوانی دارد و ظاهراً باید منتظر عرضه تمامی محصولات امشب در رنگ مشکی نیز باشیم. کنفرانس امشب مایکروسافت تا ساعتی دیگر برگزار می شود و انتظار می رود تمام این دیوایس ها به همراه مشخصات سخت افزاری کامل، تاریخ عرضه و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - قیمت گذاری معرفی شوند.

در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - شایعات آمده که سرفیس لپتاپ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - 2 و سرفیس پرو 6 در رنگ مشکی از راه می رسند اما احتمالاً به پورت های مدرن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - USB-C - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - مجهز نباشند. مایکروسافت به احتمال فراوان سرفیس لپتاپ، سرفیس پرو و سرفیس استودیو را با تازه ترین پردازنده های اینتل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - به روزرسانی کرده باشد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر محلات استان مرکزی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone