🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33364.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ایرانسل با آخرین محصولات و خدمات خود به «ایران تله‌کام ۲۰۱۸» می‌آید

ایرانسل در سالن اختصاصی و غرفه‌های فضای باز اختصاصی خود در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۸ حضور دارد و قرار است که آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در این غرفه‌ها ارائه کند. نمایشگاه ...

ایرانسل در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - سالن اختصاصی و غرفه‌های فضای باز اختصاصی خود در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۸ حضور دارد و قرار است که آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در این غرفه‌ها ارائه کند.

نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۸ به‌عنوان بزرگترین رویداد سالانه حوزه فناوری اطلاعات - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - و ارتباطات ایران از ۱۱ تا ۱۴ مهر‌ماه ۹۷ برگزار خواهد شد و ایرانسل هم در آن شرکت خواهد کرد. این اپراتور - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - با حضور در سالن اختصاصی ۲۷ و غرفه‌های فضای باز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، آخرین محصولات و خدمات خود را به بازدیدکنندگان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - عرضه می‌کند.

در ایران تله‌کام ۲۰۱۸، ایرانسل قصد دارد تا در حوزه‌های متنوعی چون راهکارهای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - سازمانی، تجربه زندگی دیجیتال، روش‌های نوین ارتباطی و اطلاع‌رسانی، پرداخت همراه آخرین دستاوردهای خود را به عرضه بگذارد و تجربه‌های جدید در بازار ارتباطات را برای مشتریانش - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - و بازدیدکنندگانش رقم بزند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان

در این نمایشگاه همچنین قرار است که امکان تجربه محصولات و خدمات متنوع ایرانسل در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار بگیرد. ایرانسل همچنین اعلام کرده که با توجه به نیازهای ارتباطی شرکت‌ها و سازمان‌ها برای عرضه راهکارهای ارتباطی ویژه سازمانی، بخش راهکارهای سازمانی ایرانسل در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - قالب یک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اصفهان استان اصفهان - غرفه ویژه دایر خواهد شد. هدف این غرفه این است که به معرفی راه‌حل‌های ایرانسل برای نیازهای ارتباطی سازمان‌ها بپردازد.

گفتنیست راهکارهای ایرانسل برای گسترش خدمات دستگاه به دستگاه، اینترنت اشیا و شهر هوشمند نیز در این غرفه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد.همچنین این امکان برای بازدیدکنندگان از سالن ایرانسل فراهم شده است تا با ثبت‌نام از طریق کیوسک‌های مستقر در سالن، کد تخفیف خرید مودم و سیم‌کارت دائمی ایرانسل را دریافت کنند و از شرایط ویژه این کدها بهره مند شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone