🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33358.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

شمار کاربران اندروید اوریو به ۱۹.۲ درصد رسید

طبق آخرین شمارش کاربران نسخه‌های مختلف اندورید، ۱۹.۲ درصد از کاربران کلی سیستم عامل موبایلی گوگل به نسخه‌های ۸.۰ و ۸.۱ آن یعنی اندروید اوریو کوچ کرده‌اند. بر اساس گزارش گوگل، هنوز ۲۹.۳ درصد کاربران ...

طبق آخرین شمارش کاربران نسخه‌های مختلف اندورید، ۱۹.۲ درصد از کاربران کلی سیستم عامل موبایلی گوگل به نسخه‌های ۸.۰ و ۸.۱ آن یعنی اندروید اوریو کوچ کرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان

بر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - اساس گزارش گوگل، هنوز ۲۹.۳ درصد کاربران از اندروید نوقا (۷.۰ و ۷.۱) استفاده می‌کنند، در حالی که مارشملو (۶.۰) با اختصاص دادن ۲۱.۶ درصد از کاربران، توانسته مقام سوم در این شمارش را بدست آورد.

این در حالی است که نسخه‌ی لالیپاپ (۵.۰ و ۵.۱) با کسب ۱۸.۳ درصد بازار رتبه‌ی بعدی را از آن خود دارد.جالب اینجاست که هنوز اقلیتی ۳ درصدی از نسخه‌ی جلی‌بین بهره می برند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان

بدین ترتیب نسخه اصلی ششم اندروید نوقا، با اینکه دو سال از عرضه‌ی آن می‌گذرد، محبوبترین - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - سیستم عامل اندروید میان کاربران به شمار می‌رود.

گوگل هر سه ماه یکبار آمار توزیع سیستم عامل موبایلی خود را منتشر می‌کند تا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - توسعه‌ دهندگان از میزان - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - پراکندگی کاربران میان نسخه‌های مختلف اندروید و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - سطح API آنها آگاه شوند. این آمار به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برای پشتییانی از نسخه‌های قدیمی‌تر بهتر تصمیم گیری کنند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان

آمار کنونی نشان می دهد که بسیاری از کاربران اندروید پس از گذشت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - دو سال هنوز علاقه‌ای به دریافت اندروید اوریو نشان نداده‌اند. این مسئله می‌تواند مشکلی اساسی برای گوگل محسوب شود چرا که نسخه‌های قبلی اندروید نسبت به سیستم عامل جدید، امنیت پایینتری دارند و احتمال نفوذ هکر‌های به آن بیشتر است.

در نقطه‌ی مقابل گفته شده که پس از عرضه‌ی  نسخه عمومی iOS 12، استقبال - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - کاربران از این سیستم عامل کمتر از گذشته بوده است. طبق گزارشات منتشر شده، ۴۸ ساعت بعد از عرضه این نسخه، حدود ۱۰ درصد از دارندگان آی‌دیوایس‌ها به سیستم عامل جدید اپل کوچ کرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان

در سال ۲۰۱۶ و ۴۸ ساعت بعد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - از عرضه iOS 10 نزدیک به ۲۰.۲۰ درصد از کاربران آی‌دیوایس‌ها این سیستم عامل را روی دستگاه‌هایشان نصب کردند.iOS 11 با استقبال کمتری مواجه شد و در دو روز نخست انتشار خود توانست ۱۵.۹۱ از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - بازار سیستم عامل اپل را به خود اختصاص دهد. حالا هم این داستان کاهش استقبال با iOS 12 ادامه پیدا کرده است.

با این وجود هنوز اپل آمار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - جدیدی از به روز رسانی کاربران سیستم‌عامل خود منتشر نکرده اما به نظر می‌رسد کاربران بیشتری نسبت به اندورید سراغ آخرین به روز رسانی iOS  رفته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone