🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33338.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل مپس با سرویس‌های معروف موسیقی یکپارچه خواهد شد

گوگل در چند روز آینده برنامه دارد تا نقشه خود را با یک بروزرسانی متمرکز بر رفت و آمد بهبود بخشد. در این نسخه جدید بخشی به برنامه اضافه خواهد شد که به کمک آن ...

گوگل در چند روز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - آینده برنامه دارد تا نقشه خود را با یک بروزرسانی متمرکز بر رفت و آمد بهبود بخشد. در این نسخه جدید بخشی به برنامه اضافه خواهد شد که به کمک آن کاربران به صورت همزمان می‌توانند اختلالات و مشکلات مسیرهایی که در آن‌ها رفت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - و آمد دارند را ببینند و حتی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - از وضعیت اتوبوس‌ها و متروها با خبر شوند.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های بروزرسانی جدید گوگل مپس به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - وسایل حمل و نقل عمومی برمی‌گردد. در این آپدیت، نقشه محل دقیق قطار و اتوبوس‌ها را در «هشتاد شهر مختلف» نشان می‌دهد. البته این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - ویژگی چیز جدیدی نیست و قبلا هم زمان ورود - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - و خروج وسیله‌ها در نقشه با اعداد و ارقام به نمایش گذاشته می‌شد.

اما اینکه حالا می‌توان همزمان حرکت وسیله‌ها را روی نقشه دید مطمئنا کار کاربران - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - را راحت‌تر می‌کند. در شهر سیدنی استرالیا گوگل مپس حتی میزان گنجایش مسافران در اتوبوس‌ها و قطارها را نیز مشخص کرده و احتمالا به زودی این قابلیت راهش را به بقیه شهرها هم باز خواهد کرد. در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - کنار این دو تغییر، گوگل در آپدیت جدید برنامه دارد تا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - نقشه‌اش را با سرویس‌های معروف موسیقی هم یکپارچه کند.

اگر از کاربران اسپاتیفای، اپل موزیک - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - یا گوگل چلی موزیک هستید قابلیت این را خواهید داشت تا از درون بخش مسیریابی گوگل مپس آن‌ها را کنترل کنید. قابلیت بزرگی به حساب نمی‌آید ولی همینکه مجبور نیستید بین اپ‌ها جابه‌جا کنید خودش کاربردی به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - نظر می‌رسد. آپدیت جدید گوگل مپس تا پایان این هفته به انتشار خواهد رسید.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زنجان استان زنجان
نمایی از نمایش همزمان وضعیت وسایل نقلیه عمومی
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone