🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33327.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

وان پلاس 6T در سه مدل و دو رنگ به بازار عرضه خواهد شد

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، طرفداران برند وان پلاس مشتاقانه منتظر معرفی نسخه بهبود یافته پرچمدار وان پلاس 6 تحت عنوان وان پلاس 6T هستند که قرار است به روزرسانی هایی در زمینه ...

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، طرفداران برند وان پلاس مشتاقانه منتظر معرفی نسخه بهبود یافته پرچمدار وان پلاس 6 تحت عنوان وان پلاس 6T هستند که قرار است به روزرسانی هایی در زمینه مشخصات - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - فنی و طراحی به همراه داشته باشد.

اما یکی از مهمترین مسائل درباره هر گوشی جدید، قیمت آن است که در خصوص وان پلاس 6T با وجود انتشار اخبار مختلف، اطلاع دقیقی از برچسب قیمتی آن منتشر نشده بود. حالا وبسایت هندی «MySmartPrice» قیمت مدل های مختلف تلفن مورد بحث در هندوستان (به عنوان یکی از بازارهای اصلی وان پلاس) را منتشر نموده است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان

بر اساس فهرست MySmartPrice، وان پلاس 6T در سه مدل و دو رنگ به بازار خواهد آمد که مدل پایه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی در حدود 516 دلار آمریکا داشته و تنها با رنگ مشکی براق به دست مشتریان می رسد.

نسخه دوم با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، در دو رنگ مشکی براق و مشکی نیمه‌شب ارائه خواهد شد و مشتریان برای خرید آن، باید رقمی در حدود 557 دلار بپردازند. در نهایت گران ترین مدل با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - برچسب قیمت 612 دلار، 8 گیگابایت رم و حافظه 256 گیگابایتی داشته و تنها در رنگ مشکی نیمه‌شب عرضه خواهد شد.

وان پلاس 6T فاقد جک 3.5 میلیمتری هدفون است

لازم به ذکر است که بر اساس شایعات موجود، وان پلاس 6T احتمالاً از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره مند بوده و در مقابل نفوذ آب مقاوم است. این گوشی همچنین بریدگی صفحه نمایش قطره ای داشته و جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز در آن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - حذف شده است. باتری با ظرفیت بیشتر، اندروید 9 پای و امکانات نرم افزاری جدید OxygenOS - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردستان استان اصفهان - از دیگر تغییرات وان پلاس 6T نسبت به وان پلاس 6 خواهند بود.

گفتنی است کمپانی وان پلاس در تاریخ 8 آبان طی دو مراسم همزمان در نیویورک و هند، از تلفن هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone