🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33360.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی: موبایل در روزهای آینده ارزان‌تر می‌شود

بر اساس اعلام«مهدی محبی» رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی، قیمت موبایل پس از کاهش نرخ ارز، ۲۰ درصد کاهش یافت. این در حالی‌ست که واردات موبایل در چند ماه اخیر بسیار کاهش یافته ...

بر اساس اعلام«مهدی محبی» رئیس - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی، قیمت موبایل پس از کاهش نرخ ارز، ۲۰ درصد کاهش یافت.

این در حالی‌ست که واردات موبایل در چند ماه اخیر بسیار کاهش یافته و این کالا تنها از طریق مسافران وارد کشور می‌شود. ضمن آنکه حدود ۲ ماه قبل ۶۰۰ هزار دستگاه تلفن همراه در گمرک توقیف شدند و هنوز خبری از ترخیص و تزریق این گوشی‌ها به بازار نشده است. مجموع این عوامل تلفن همراه را در بازار ایران به کالایی کم‌یاب - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و گران قیمت تبدیل کرد؛ کالایی که گفته می‌شود امروز قیمت آن ۲۰ درصدی کاهش یافته است.

محبی در گفتگو با دیجیاتو تاکید کرد که قیمت موبایل امروز با کاهش ۲۰ درصدی همراه بوده و تا چند روز آینده اثرات کاهش نرخ ارز بر بازار تلفن همراه بیشتر مشخص خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

به گفته محبی واردات موبایل بسیار ناچیز است و دستگاه‌های وارد شده محدود به واردات مسافرتی هستند و به همین دلیل قیمت موبایل‌ها مستقیما وابسته به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نرخ ارز - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است:

«از روز گذشته که قیمت ارز روی تابلوها کاهش داشت، قیمت موبایل و کالاهای دیجیتالی هم کاهش پیدا کردند و این موضوع را از سایت‌های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فروش آنلاین و تعیین نرخ دارند می‌توان فهمید. در واقع تمامی افزایش و کاهش قیمت‌ها روی موبایل‌هایی رخ داد که از طریق مسافرتی وارد می‌شدند.»

او در پاسخ به این سوال که آیا موبایل‌های توقیف شده وارد بازار شده اند و تعیین تکلیف واردکنندگان و فروشندگانی که بازداشت شده بودند چه نتیجه‌ای درپی داشت، اظهار بی‌اطلاعی کرد و وزیر ارتباطات را مسئول پاسخ‌گویی در این دو مورد معرفی کرد.

بازار موبایل در ماه‌های اخیر وضعیت نابه‌سامانی را تجربه کرد که منشاء تمام این رویدادها افزایش نرخ ارز بود. حالا باید دید نرخ ارز تا کجا و چه زمان روند کاهش خود را ادامه می‌دهد و چه زمان ثبات و آرامش را به بازار آشفته تلفن همراه برمی‌گرداند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone