🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  5. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29095.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: اینترنت در سال آینده گران نخواهد شد

معاون وزیر ارتباطات ضمن اشاره به انتقاد همیشگی کاربران از قیمت اینترنت، تاکید داشته که ایران نسبت به مقیاس جهانی ارزان‌ترین اینترنت در دنیا را داراست. «حسین فلاح جوشقانی» همچنین به این واقعیت که مردم ...

«ازنقطه‌نظر بررسی‌های اقتصادی، قیمت اینترنت در ایران با توجه به فضای رقابتی حاکم میان اپراتورها، بالا نیست چراکه مثلاً در حوزه موبایل اپراتورها می‌توانند هر گیگابیت بر ثانیه را حسب مصوبات - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - تا 40 هزار تومان به فروش برسانند. این در حالی است که در راستای فضای رقابتی میانگین قیمت هر گیگابیت بر ثانیه 3.5 تا 4 تومان است. در حوزه اینترنت ثابت که قیمت به‌مراتب - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - پایین‌تر هم - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - هست.

با مصوبه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که تأکید - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - دارد ارائه‌کنندگان خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت ثابت از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - طریق فناوری‌های سیمی (اعم از سیم مسی و فیبر) باید جداول تعرفه‌ای خود را مبتنی بر سرعت و به‌صورت غیر حجمی (Connection based) تنظیم کنند وضعیت بهتر هم شده است و مردم باکیفیت بهتری سرویس‌های خود را در اختیار می‌گیرند.»

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم قیمت اینترنت بالا نرود

به گفته - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - فلاح تمام تلاش وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌عنوان رگولاتوری بر این است که قیمت‌های ارائه خدمات اینترنت توسط اپراتورها ازآنچه اکنون ارائه می‌شود - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - بالاتر نرود. او تاکید دارد که آنها تلاش می‌کنند تا هزینه‌های اپراتورها را کاهش دهند چرا که با کاهش این هزنیه‌ها، می‌توان مانع از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - افزایش قیمت ارائه خدمات آن‌ها شد.

او به یک سری موضوعات که لاجرم باعث افزایش هزینه‌های اپراتورها خواهد شد اشاره کرد و گفت:

«هزینه‌ها بالا رفته و در سال - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - جدید هم بالاتر خواهد رفت. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - به عنوان مثال امسال حسب قانون برنامه بودجه سال 1398 اپراتورهای هم  باید حقوق کارکنان خودشان را افزایش دهند. یک اپراتور فیکس که حدود ۴۰ درصد سرمایه‌هایش - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - نیروی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - انسانی است، اگر ۲۰ درصد افزایش حقوق کارکنان داشته باشد ۸ درصد به‌طور اتوماتیک هزینه‌هایش افزایش پیدا خواهد کرد.»

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد:«یقیناً این اپراتور انتظار دارد که این افزایش هزینه به‌نوعی به‌واسطه افزایش قیمت و یا حداقل کاهش هزینه‌ها جبران شود. در همین راستا و برای پاسخ به انتظار اپراتورها برای کاهش هزینه‌ها؛ طی یک سال و نیم گذشته در حوزه‌هایی که در اختیارات وزارت ارتباطات بود در حوزه پهنای باند اینترنت، شرکت زیرساخت به‌عنوان - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - ارائه‌دهنده اینترنت به اپراتورها در دو مرحله قیمت‌های خود را کاهش داد.»

به گفته فلاح چون افزایش هزینه‌ها در سال گذشته بسیار زیاد بوده، باید مدیریت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - درستی اتخاذ کرد و او امیدوار است با مدیریت هزینه‌ها و با فرایندهایی که در اختیار وزارت ارتباطات - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - است ازجمله کاهش قیمت اینترنتی که به اپراتورها ارائه می‌شود یا حداقل افزایش ندادن آن، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - بتوان  مانع از افزایش قیمت اینترنت در سال جاری - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - شد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان

نمی‌توانم وعده ارزان شدن اینترنت را بدهم

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا وعده کاهش قیمت اینترنت را خواهد داد یا خیر گفت: «من چنین وعده‌ای را نمی‌توانم بدهم، بااین‌حال هم‌اکنون تمام سعی و توانمان که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بانه استان کردستان - آقای جهرمی هم روی آن تأکیددارند این است که در شرایط فعلی، خدماتی که به مردم می‌شود باقیمتی متناسب باشد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone