تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24039.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

هواوی تحقیقات در مورد شبکه 6G را از حالا آغاز کرده است

در حالیکه هنوز مدت زمان زیادی از معرفی شبکه 5G نگذشته و بسیاری از کشورها در مراحل ابتدایی راه اندازی اینترنت نسل پنجم هستند، هواوی تحقیق در مورد اینترنت نسل ششم (6G) را آغاز کرده ...

در حالیکه هنوز مدت زمان زیادی از معرفی شبکه 5G نگذشته و بسیاری از کشورها در مراحل ابتدایی راه اندازی اینترنت نسل پنجم هستند، هواوی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کازرون استان فارس - تحقیق در مورد اینترنت نسل ششم (6G) را آغاز کرده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کازرون استان فارس - است.

بنابر گزارشات، هواوی در پایتخت کشور کانادا یعنی اتاوا با همکاری نزدیک با بیش از سیزده دانشگاه و مؤسسه تحقیقاتی در حال مطالعه روی شبکه 6G و کاربردهای آن است. البته نمی توان انتظار راه اندازی این شبکه را در آینده نزدیک داشت چرا که این شرکت چینی پیش بینی کرده شبکه نسل ششم تا پیش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کازرون استان فارس - از سال 2030 از راه نخواهد رسید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کازرون استان فارس

به نظر می رسد چشم بادامی های کره جنوبی و کشور اژدهای قرمز از حالا رقابت بر سر راه اندازی اولین شبکه 6G را آغاز کرده اند. اواسط خرداد ماه گذشته خبر رسید که سامسونگ هم به فکر توسعه شبکه 6G افتاده و سرمایه گذاری هایی هم در این زمینه در سئول انجام داده. ظاهرا این دو شرکت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کازرون استان فارس - سخت در تلاشند تا نام خود را به عنوان پیشرو در شبکه 6G ثبت کنند.

ماه ژوئن سال جاری میلادی نیز شرکت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کازرون استان فارس - های نوکیا، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کازرون استان فارس - اریکسون - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کازرون استان فارس - و SK Telecom توافق نامه ای مشترک برای تحقیق در مورد شبکه 6G امضا کردند. البته اقدامات این شرکت ها در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کازرون استان فارس - حال حاضر بیشتر در مرحله تئوری است و تا شروع توسعه این شبکه راه درازی در پیش است.

هنوز اینترنت 5G فراگیر نشده و تا بالغ شدن آن سال ها زمان باقی مانده است. باید دید واکنش مردم به این شبکه چگونه خواهد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کازرون استان فارس - بود. از مدت ها قبل نگرانی های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کازرون استان فارس - متعددی پیرامون مضر بودن امواج رادیویی این شبکه شکل گرفته و احداث دکل های مخابراتی متعدد در اطراف منازل و مدرسه ها مردم را نگران کرده است. البته چند روز پیش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کازرون استان فارس - سازمان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کازرون استان فارس - ارتباطات فدرال آمریکا گزارشی منتشر کرد و از بی خطر بودن امواج رادیویی 5G برای انسان خبر داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone