🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38524.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

احتمال معرفی آیپد با نمایشگر تمام صفحه و Face ID در ماه های آتی

عرضه آیپد پرو با قابلیت Face ID خبر بسیار خوبی برای طرفداران تبلت های اپل خواهد بود و گزارش هایی که اخیرا منتشر شده احتمال به حقیقت پیوستن این مساله را تقویت کرده است. به گزارش ...

عرضه آیپد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کوچصفهان استان گیلان - پرو با قابلیت Face ID خبر بسیار خوبی برای طرفداران تبلت های اپل خواهد بود و گزارش هایی که اخیرا منتشر شده احتمال به حقیقت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کوچصفهان استان گیلان - پیوستن این مساله را تقویت کرده است.

به گزارش یکی از تحلیلگران موسسه فناوری «Rosenblatt» اپل تا اوایل تابستان مدل جدیدی از آیپد مجهز به Face ID، نمایشگر با حاشیه های باریکتر و بدون کلید هوم را معرفی خواهد کرد. این کارشناس که «جون ژانگ» نام دارد مدعی شده آیپد در دو مدل با نمایشگرهای 10.5 و 12.9 اینچی ارائه خواهد شد.

کمپانی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کوچصفهان استان گیلان - کوپرتینویی احتمالا همایش کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) را طی 14 تا 18 خرداد ماه در «کانوکشن سنتر» برگزار می کند و بعید نیست در همین رویداد شاهد معرفی از مدل جدید آیپد خواهیم بود.

پیش از این مینگ چی- کو تحلیلگر برجسته موسسه امنیتی «KGI» تاکید کرده بود که اپل مشغول طراحی و توسعه یک آیپد جدید و تمام نمایشگر با حاشیه های کمتر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کوچصفهان استان گیلان - و تکنولوژی تشخیص چهره Face - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کوچصفهان استان گیلان - ID است.تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کوچصفهان استان گیلان کمپانی اپل برای کاهش هرچه بیشتر قیمت این دیوایس از تعبیه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کوچصفهان استان گیلان - پنل های OLED صرف نظر کرده و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کوچصفهان استان گیلان - به جای از نمایشگر LCD استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، انتظار می رود که آیپد 2018 از استایلوس ارتقا یافته برخوردار بوده و نرم افزارهای بهتری برای یادداشت برداری و طراحی داشته باشد.

«مارک گورمان»، از کارشناسان «بلومبرگ» هم در ماه های گذشته مدعی شده بود که آیپد جدید با فاصله کمی بیشتر از یکسال از مدل قبلی عرضه می شود؛ از آنجایی که آیپد پرو 10.5 - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کوچصفهان استان گیلان - اینچی، آخرین مدل از تبلت های اپل بود که اردیبهشت امسال در دسترس مشتریان قرار گرفت، می توان انتظار داشت که در کنفرانس - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کوچصفهان استان گیلان - توسعه دهندگان سال آتی از مدل جدید رونمایی شود.

تجارت آیپد، تا مدتی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کوچصفهان استان گیلان - پیش برای اپل بسیار سودده بود اما با کاهش فروش دیوایس های تبلت طی سال های اخیر، درآمد اپل نیز از این حوزه کاهش یافته و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کوچصفهان استان گیلان - حالا این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کوچصفهان استان گیلان - کمپانی با ارائه قابلیت های جدید و ارتقای سخت افزاری به دنبال جلب مشتریان بیشتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone