🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31753.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آیا لوگوی جدید اسنپ می‌تواند به یک نماد تبدیل شود؟

تغییر مرز مشخصی ندارد؛ گاهی به جزئیات بصری محدود می‌شود و گاهی تا زیر و رو کردن تمام سازوکارها پیش می‌رود. اما آنچه مهم است اینکه تغییر اصولی انجام شود و حس نوستالژیک مخاطبان را ...

تغییر مرز مشخصی ندارد؛ گاهی به جزئیات بصری محدود می‌شود و گاهی تا زیر و رو کردن تمام سازوکارها پیش می‌رود. اما آنچه مهم است اینکه تغییر اصولی انجام شود و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران - حس نوستالژیک مخاطبان را خدشه‌دار نکند بلکه مانند انقلابی، جایگاه برند را در ذهن مخاطبان توسعه دهد. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران - اسنپ هم این روزها هویت بصری خود را تغییر داده؛ تغییری که حس نوستالژیک کاربرانش را بیدار کرد و در کنار تحسین عده‌ای، برخی هم این تغییر را نقد کردند.

«میثم ملاشریفی» مدیر بازاریابی اسنپ می‌گوید تغییر هویت بصری اسنپ برای آنها به مثابه یک تحول بزرگ است؛ تحولی که سعی کردند صفر تا صد آن را در راستای هدف و چشم‌انداز اسنپ پیش ببرند. ضمن آنکه تلاش کردند تا با یکپارچه کردن هویت بصری برندهای زیرمجموعه‌های اسنپ و خدماتی که ارائه می‌دهند، یک - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران - قدم بزرگ دیگر هم بردارند.

ملاشریفی معتقد است از آن‌جائیکه خدمات اسنپ به طور مستقیم با مردم ارتباط دارد، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران - تقویت یک حس خوب به واسطه این تغییر اولویت داشت: «این‌که بتوانیم بگوییم یک قدم بزرگ دیگر برداشتیم و حالا یک‌صدا شده‌ایم.»

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران

اما ری‌برندینگ در هر ابعاد و به هر شکلی ممکن است با موافقت‌ها و مخالفت‌های زیادی روبه‌رو شود. بعضی‌ها با دیدن تغییرات تازه به برند مربوطه افتخار می‌کنند و بعضی دیگر آن را نقد می‌کنند.

«امراله فرهادی»، گرافیست کهنه‌کار و مدیر «مدرسه‌ ویژه» باور دارد که اگر کسی بخواهد به طور حرفه‌ای درباره - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران - خوب یا بد بودن یک لوگو یا ری‌برندینگ نظر بدهد، باید ابتدا هدف و استراتژی پشت پرده آن را بداند تا بتواند درست نظر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران - بدهد وگرنه اظهارنظر لحظه‌ای تنها نظر شخصی آدم‌ها و سلیقه آن‌هاست و اصولی و حرفه‌ای نیست:

«تغییر هویت بصری به منظور توسعه جایگاه اسنپ در ذهن مخاطب اقدامی منطقی و حساب‌شده است. یگانگی موجود در دیزاین جدید، دقیقا با هدف برند اسنپ همسو است و به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران - درستی انجام شده. حالا ممکن است کسانی که دست به قلم طراحی هستند با دیدن لوگوی جدید بگویند اگر فرمش این‌طور یا آن‌طور بود بهتر می‌شد. این در حالی است که شاید این فرم‌ها به دلیلی ایجاد شده‌ باشند که دیگران از آن خبر ندارند و نمی‌دانند چه استراتژی‌ای را دنبال می‌کند. در مورد انتخاب - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران - رنگ هم دقیقا داستان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران - همین است؛ حتما در پس انتخاب این رنگ، تعریف و معنای خاصی با توجه به استراتژی‌ها و اهداف برند وجود دارد که بنا بر همان مستدلات پذیرفته شده است. تا زمانی که کسی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران - خبر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران - از پشت‌پرده استراتژی‌ها نداشته باشد، نمی‌تواند قضاوت درستی کند.»

حالا اسنپ با ظاهری جدید و تغییری بزرگ میزبان همراهانش است؛ تغییری که به اعتقاد فرهادی باید تمام و کمال به خاطر مخاطب انجام شود تا در نهایت عبارت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران - «چه خوب» را به زبان بیاورد: «مخاطبان اگر احساس کنند کاری به سودشان انجام شده، حتما استقبال می‌کنند. آن‌ها همیشه دنبال این هستند که بدانند هر تغییری چه فایده‌ای برای‌‌شان دارد و کجای این تغییر هستند.»

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران

اسنپ می‌گوید در جریان تولد دوباره‌اش می‌خواهد این پیام را بدهد که «همراه این تغییر باش!» یعنی با زبان ساده و بدون هیچ مقدمه‌‌ای از مخاطبانش می‌خواهد که در این تغییر بزرگ همراه آن‌ها باشند. به عقیده اسنپ این پیام یک قدم بزرگ به سمت صمیمی شدن بیشتر با مخاطبان است که به زبانی خودمانی از آنها درخواست همراهی می‌کند چرا که کاربران هم جزئی از این تغییر هستند. فرهادی می‌گوید:

«گاهی یک لوگو تا حدی ارزشمند می‌شود که دیگر در قواره یک لوگوی تنها نیست و حکم یک نماد یا نشانه معتبر را پیدا می‌کند. وقتی لوگو به نماد یا نشانه تبدیل شود،‌ ناخواسته دیگر نمی‌تواند کاری جز آن‌چه به صلاح مخاطبانش است انجام دهد. بنابراین - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران - تمام مدت به نوعی در انحصار نگاه مخاطبانش است و باید طوری برخورد کند - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران - که این رفتار کوچکترین خدشه‌ای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر چالوس استان مازندران - به شخصیت او وارد نکند.»

اما به نظر شما آیا لوگوی جدید اسنپ در آینده می‌تواند حکم یک نماد را پیدا کند و فارغ از تصویر ظاهری، در مسیری بهتر همراه مخاطبانش باشد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone