🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31754.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

واکنش رییس جمهور به طرح شکایت علیه جهرمی: او به دستورات بی‌ربط اعتنا نمی‌کند

حسن روحانی امروز (۶ اسفند ۹۷) پس از رونمایی از سامانه‌های مربوط به شفافیت و مبارزه با فساد، در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دفاع از وزیر ارتباطات و عملکرد وی پرداخت. رییس ...

حسن روحانی امروز (۶ اسفند ۹۷) پس از رونمایی از سامانه‌های مربوط به شفافیت و مبارزه با فساد، در وزارت تعاون، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - کار و رفاه اجتماعی به دفاع از وزیر ارتباطات و عملکرد وی پرداخت.

رییس جمهور در حاشیه بازدیدش از وزارت تعاون، کار و رفاه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - اجتماعی از عملکرد وزیر ارتباطات و همچنین بی‌اعتنایی‌اش به خواسته‌های - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - «بی‌ربط» تقدیر کرد و گفت:

«امروز وزیر جوان داریم که قوه قضاییه می‌گوید از او شکایت می‌کند اما - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - او نمی‌ترسد. کار خودش را - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - با قدرت انجام می‌دهد. حالا یک نفر هم از قوه قضاییه بگوید ما از او شکایت می‌کنیم؛ خب بکنید! وزیر جوانی که به نفع مردم کار می‌کند و به دستورات بی‌ربط اعتنا نمی‌کند، این می‌شود وزیر. نه وزیری که حساب و کتاب کند که سه سال دیگر دولت تمام می‌شود و بعدش کجا می‌رود.»

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان

روز گذشته (۵ اسفند ۹۷) «جواد جاویدنیا» معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی از تشکیل پرونده قضایی برای «محمدجواد آذری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - جهرمی» خبر داده بود. به گفته جاویدنیا، به دو دلیل از وزیر ارتباطات شکایت شده است: عدم اجرای قوانین و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - مقررات دولتی و همچنین بسترسازی برای جاسوسی رایانه‌ای دشمنان از اطلاعات کلان مردم (بیگ‌دیتا).

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان

این اختلافات علنی در حالی به رسانه‌ها - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - و افکار عمومی کشیده می‌شود که جواد جاویدنیا، تنها شخص در دادستانی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - کل کشور نیست که روز گذشته از وزیر ارتباطات و مسئولیتش در قبال فضای مجازی یاد کرده بود. صبح دیروز، حجت‌الاسلام «محمدجعفر منتظری»، دادستان کل کشور نیز با انتقاد تند از وضعیت جرائم بالای رایانه‌ای در کشور، انگشت اتهام و مسئولیت را مستقیماً به سوی آذری جهرمی کشیده بود:

«امروز فضای مجازی بستر ننگ‌آوری برای تحقق جرائم اخلاقی و مالی شده است. مردم گرفتار هستند، چه کسی مسئول است؟ خطاب من به شخص - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - وزیر ارتباطات است و باید ایشان جوابگو باشد که برای پاک‌سازی فضای مجازی همکاری نکرده‌اند و مصوبات را اجرا نمی‌کنند. بازی کردن با الفاظ هیچ‌گاه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - کارگزار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - نخواهد شد. ما تلاش می‌کنیم اما جور دیگری عمل کرده و در مقابل فرمایش و دستور اکید رهبری مقابله می‌کنند.»

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان

با این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - حال وزیر ارتباطات که از روز گذشته و پس از انتشار این اخبار حضور فعال‌تری در شبکه‌های اجتماعی داشت اما در این رابطه اظهارنظری نکرده بود، صبح امروز در حاشیه افتتاحیه آزمایشگاه مرجع سازگاری الکترومغناطیسی (EMC) پژوهشگاه فضایی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - ایران با خبرنگارانی مواجه شد که در همین رابطه از او پرسیدند. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - با این حال او این مسائل را حاشیه‌ای اعلام کرد و گفت:

«از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - ۶ صبح تا ۱۲ شب مشغول هستم و با توجه به مشکلات اقتصادی مردم و وظایف ما، وارد حاشیه شدن به سود ما و کشور نیست. اشتغال یکی از درخواستهای جدی مردم و رئیس جمهور از ما است و وظیفه خود می دانیم که همه وقت و انرژی خود را روی این مسائل بگذاریم. خیلی پیگیری نکردم که مسئله چیست و این مسائل هم نمی‌تواند ما را از مسیری که در آن قرار داریم به حاشیه ببرد. باید تلاش کنیم وضعیت اشتغال را در حوزه فناوری اطلاعات توسعه دهیم و ماموریت هایی نیز در این زمینه به ما محول شده است و وقت سرخاراندن برای پرداختن به موضوعات حاشیه ای را ندارم.»

اکنون باید دید قدم بعدی دادستان کل کشور و معاونش در امور فضای مجازی در ماجرای پرونده قضایی آذری جهرمی چه خواهد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - بود. آنطور که جاویدنیا خبر داده است، در حال حاضر این شکایت در دادسرای کارکنان تهران طرح شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone