🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20886.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی شیائومی از مانیتور گیمینگ جدید Mi؛ پنل ۳۴ اینچی با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز

شیائومی این هفته مجموعه جدیدی از محصولاتش را راهی بازار اروپا و دیگر نقاط جهان کرد، که در بین آنها مانیتور گیمینگ خمیده فوق عریض جدید سری Mi دیده می‌شود. این مانیتور با ابعاد ۳۴ ...

شیائومی این هفته مجموعه جدیدی از محصولاتش را راهی بازار اروپا و دیگر نقاط جهان کرد، که در بین آنها مانیتور گیمینگ خمیده فوق عریض جدید سری Mi دیده می‌شود. این مانیتور با ابعاد ۳۴ اینچ و رزولوشن WQHD نرخ رفرشی معادل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خدابنده استان زنجان - با ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌کند و تنها ۳۹۹ یورو قیمت دارد که در واقع از تمام مدل‌های رقیب ارزان‌تر به نظر می‌رسد.

در حالی که اغلب مانیتورهای گیمینگ با قابلیت‌های مشابه قیمت‌هایی بسیار بالاتر از این حرف‌ها دارند، شیائومی سعی کرده از موادی به خصوص در نمایشگر جدیدش استفاده کند تا محصولی مقرون به صرفه عرضه کرده باشد. پنل ۳۴ اینچی این مانیتور از رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برخوردار بوده و از نوع VA است که احتمالا توسط سامسونگ تولید شده. این نمایشگر کنتراستی معادل با ۳۰۰۰:۱ ارائه می‌کند که رنگ مشکی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خدابنده استان زنجان - را عمیق‌تر از سایر مدل‌ها و تقریبا برابر با OLED نمایش می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خدابنده استان زنجان

تنها نقطه ضعف این مانیتور گیمینگ خمیده را می‌توان عدم پشتیبانی از تکنولوژی HDR دانست. حداکثر نرخ روشنایی این نمایشگر حدود ۳۰۰ نیت در نظر گرفته شده و طیف رنگ‌های ۱۲۱ درصدی sRGB را نیز پوشش می‌دهد.

از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خدابنده استان زنجان - نظر خروجی‌ها و ورودی‌ها، این مانیتور شامل دو DIsplayPort 1.4 و همچنین دو درگاه HDMI 2.0 می‌شود. علاوه بر این از FreeSync نیز پشتیبانی می‌شود، - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خدابنده استان زنجان - هرچند هنگام فعال بودن این قابلیت نرخ رفرش محدود خواهد شد. پشت بدنه این دستگاه هیچ پورت USB وجود ندارد، اما جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون تعبیه شده است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خدابنده استان زنجان

خوشبختانه منبع تغذیه هم در داخل بدنه مانیتور جایگذاری شده و تنها با یک کابل AC ساده می‌توان آن را به برق متصل کرد. از نظر طراحی مانیتور Mi جدید شیائومی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خدابنده استان زنجان - هم از ظاهر مناسبی برخوردار بوده و حاشیه دور نمایشگر بسیار ناچیز است.

به ادعای سازندگان، پایه نمایشگر از تمام زوایا قابل تنظیم بوده و می‌توان به سادگی آن را جدا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خدابنده استان زنجان - کرد و به پایه‌ای ثانویه یا دیوار متصل نمود. برای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خدابنده استان زنجان - سهولت در این امر، شیائومی تمام بخش‌های بدنه دستگاه را با آهنربایی به خصوص به یکدیگر متصل کرده که می‌توان به سادگی آنها را از هم جدا کرد. این مانیتور هم اکنون با قیمت ۳۹۹ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خدابنده استان زنجان - یورو قابل خریداری است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خدابنده استان زنجان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone