🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20935.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام از چیپست اسنپدراگون 768G رونمایی کرد؛ ۱۵ درصد بهبود کارایی در گیمینگ

کوالکام امروز از جدیدترین پردازنده میان‌رده خود تحت نام اسنپدراگون 768G رونمایی کرده است. این چیپست به صورت مستقیم جایگزین اسنپدراگون 765G می‌شود. کوالکام می‌گوید این چیپست توانایی پردازشی CPU و GPU را تا ۱۵ ...

کوالکام امروز از جدیدترین پردازنده میان‌رده خود تحت نام اسنپدراگون 768G رونمایی کرده است. این چیپست به صورت مستقیم جایگزین اسنپدراگون 765G می‌شود. کوالکام می‌گوید این چیپست توانایی پردازشی CPU و GPU را تا ۱۵ درصد افزایش می‌دهد.

اسنپدراگون 768G جدیدترین گام کمپانی آمریکایی برای هیجان‌انگیزتر کردن - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تربت جام استان خراسان - بازار میان‌رده‌ها به حساب می‌آید. بر اساس گفته‌های این کمپانی توانایی پردازشی این چیپست در هر دو دپارتمان پردازنده و پردازنده گرافیکی نسبت به نسخه قبلی، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تربت جام استان خراسان - ۱۵ درصد افزایش داشته است. همچنین فرکانس کاری پردازنده این چیپست - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تربت جام استان خراسان - از ۲.۴ گیگاهرتز به ۲.۸ گیگاهرتز افزایش یافته.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تربت جام استان خراسان

باقی جنبه‌های این چیپست میان‌رده تغییر نداشته - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تربت جام استان خراسان - و همچنان از مودم داخلی 5G خود کوالکام با نام اسنپدراگون X52 بهره می‌برد. این مودم هر دو استاندارد تکنولوژی 5G را پوشش داده و گوشی‌هایی که به این چیپست - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تربت جام استان خراسان - مجهز شوند، می‌توانند هم به فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتزی متصل شوند و هم به موج‌های میلی‌متری. همچنین این مودم به کاربر اجازه می‌دهد تا از تکنولوژی 5G استاندارد و غیر استاندارد نیز استفاده کند.

نکته‌ای که باید در نظر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تربت جام استان خراسان - گرفت این است که اسنپدراگون 765G خود ۲۰ درصد نسبت به اسنپدراگون ۷۶۵ بهبود یافته بود و هدف کوالکام افزایش بازدهی این چیپست در گیمینگ بود. اسنپدراگون 768G نیز از همین هدف پیروی می‌کند و قول افزایش بازدهی در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تربت جام استان خراسان - مصارف گیمینگ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تربت جام استان خراسان - را به کاربران می‌دهد اولین گوشی عرضه شده به بازار که از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تربت جام استان خراسان - این چیپست استفاده می‌کند، شیائومی ردمی K30 پرو 5G بوده که به تازگی معرفی شده است.

در هر صورت می‌توان گفت کوالکام قصد دارد فاصله توان پردازشی چیپست‌های میان‌رده خود را به پرچمدارانی مثل اسنپدراگون ۸۶۵ کاهش دهد تا توجه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تربت جام استان خراسان - کاربران را به بازار گوشی‌های میان‌رده نیز جلب کند. داخلی بودن مودم 5G اسنپدراگون 768G نیز تاثیر غیر قابل انکاری در مصرف باتری آن خواهد داشت. در نتیجه کاربران می‌توانند علاوه بر تجربه روان بازی‌ها، برای مدت بیشتری از شارژر فاصله بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone