🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25029.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

باشگاه مشتریان تپسی راه اندازی شد

تپسی از راه‌اندازی باشگاه مشتریان در آخرین نسخه اپلیکیشن خود خبر داد. این تاکسی اینترنتی که به تازگی از رنگ و لوگوی جدیدش رونمایی کرده بود، باشگاه مشتریان خود را با نام «سفینه تپسی» به ...

تپسی از راه‌اندازی باشگاه مشتریان در آخرین نسخه اپلیکیشن خود خبر داد. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - این تاکسی اینترنتی که به تازگی از رنگ و لوگوی جدیدش رونمایی کرده بود، باشگاه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - مشتریان خود را با نام «سفینه تپسی» به عنوان یکی از قابلیت‌های تازه‌اش معرفی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - کرد.

«سفینه تپسی» یا باشگاه مشتریان این شرکت، با هدف قدردانی از مسافران وفادار این تاکسی اینترنتی و افزایش حس تعلق به برند تپسی طراحی شده است و تمامی کاربران تپسی می‌توانند پس از بروزرسانی اپلیکیشن تپسی در آن ثبت نام کنند.

اعضای باشگاه مشتریان یا سفینه تپسی به چهار سطح با عناوین زمین، ماه، خورشید و کهکشان تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی بر اساس تعداد سفرهایی که کاربران تپسی با این تاکسی اینترنتی داشته‌اند صورت می‌گیرد.

مسافران این تاکسی اینترنتی با عضویت در سفینه تپسی، به نسبت قرار گرفتن در هر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - یک از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - سطوح تعیین شده، به ازای مبلغی که برای هزینه سفر در تپسی خرج می‌کنند، امتیاز می‌گیرند. امتیاز‌های ثبت شده این قابلیت را به هر یک از کاربران می‌دهد تا از تخفیف‌ها و مزایای تپسی و سایر کسب و کارهایی که در این پروژه با تپسی همکاری دارند، استفاده کنند.

در باشگاه مشتریان تپسی، برندهایی چون دیجی‌کالا، پارس آنلاین، تخفیفان، چیلیوری، تیوال، سینما تیکت، گلیتال و نوار، محصولات خود را به اعضای این باشگاه با تخفیف ارائه می‌دهند.

باشگاه مشتریان، اولین قابلیت تازه‌ای است که در جدیدترین نسخه تپسی از آن رونمایی شده است و بنا به اعلام این شرکت، قابلیت‌های جدید - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - دیگری نیز به زودی به کاربران آن ارائه خواهد شد.

تغییر هویت بصری از جمله رنگ و نشان برند، بهبود تجربه کاربری و معماری اپلیکیشن و همچنین توسعه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - قابلیت‌های پیشین، از جمله تغییراتی هستند که تپسی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - در اپلیکیشن اخیر خود ارائه داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone