🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25033.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

پابلو اسکوبار فولد ۲ معرفی شد؛ کپی گلکسی فولد با یک پنجم قیمت

«روبرتو اسکوبار»، برادر «پابلو اسکوبار»، از مشهورترین خلافکاران تاریخ که با معرفی نخستین گوشی تاشوی خود به اپل و سامسونگ اعلان جنگ کرده بود، حالا از نسخه دوم و بهینه تر این گوشی رونمایی کرده ...

«روبرتو اسکوبار»، برادر «پابلو اسکوبار»، از مشهورترین خلافکاران تاریخ که با معرفی نخستین گوشی تاشوی خود به اپل و سامسونگ اعلان جنگ کرده بود، حالا از نسخه دوم و بهینه تر این گوشی رونمایی کرده است.

این گوشی با نام «پابلو اسکوبار فولد ۲» در کنار اسم عجیبش از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - نظر طراحی هم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - کپی گوشی تاشوی سامسونگ با نشان کمپانی اسکوبار است. روبرتو که ظاهرا خوی مبارزه طلبی برادرش را در خود دارد، صراحتا در سایت کمپانی از این گوشی به عنوان قاتل واقعی گلکسی فولد نام برده است.

روی کاغذ این حرف پر بی راه نیست چرا که اسکوبار فولد ۲ همان نمایشگر بیرونی ۴.۶ اینچی، و پنل اصلی ۷.۳ اینچی را دارد. علاوه بر این از سخت افزاری قدرتمند هم بهره می برد با اینحال به مراتب ارزانتر از گلکسی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - فولد ۲ هزار دلاری است و تنها با بهای ۳۹۹ دلار به دست کاربران می رسد. هرچند کیفیت واقعی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - این گوشی هنوز محک نخورده و باید دید در عمل چه حرفی برای گفتن دارد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان

یکی از معدود تفاوت های اسکوبار فولد ۲ با گلکسی فولد تعداد دوربین های داخلی و بیرونی است که در اسکوبار کمتر از رقیب است. ماژول تصویربرداری داخلی که در سمت راست لبه فوقانی نمایشگر جا خوش کرده، یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی است. روی نمایشگر کوچک بیرونی یک - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - حسگر ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته و دوربین سه گانه اصلی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - هم متشکل از سه حسگر ۱۲+۱۲+۱۶ است. این در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - حالی است که در فولد ۲ روی نمایشگر اصلی یک دوربین دوگانه تعبیه شده است.

گفتمان اسکوباری ها بسیار جالب است و از اعتراف به نوشتن از روی دست سامسونگ ابایی ندارند. Olof Gustafsson، مدیرعامل شرکت در پاسخ به سوال هایی در مورد شباهت این گوشی به گلکسی فولد می گوید:

ما چرخ را دوباره اختراع نمی کنیم و مونتاژ دستگاه را به همان شرکت های چینی سپرده ایم که برای سامسونگ کار می کنند. هر کسی می تواند به این شرکت ها مراجعه کرده و یک کپی از گلکسی فولد را با قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار خریداری کند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان

پردازش داده ها در گوشی تاشوی اسکوبار بر عهده چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ قرار دارد و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - در کنار آن ۸/۱۲۸ یا ۱۲/۵۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی قرار گرفته اند. بهای در نظر گرفته شده برای مدل های ۸ و ۲۱ گیگابایتی به ترتیب ۳۹۹ و ۵۴۹ دلار اعلام شده است.

عرضه پابلو اسکوبار فولد ۲ از اواخر سال جاری آغاز می شود و در فاز اول تولید حداکثر ۲۰۰ هزار نسخه از این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - گوشی تاشو به تولید - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone