🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25022.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

نتایج بنچمارک تمامی مدل‌های گلکسی S20 با 12 گیگابایت رم

در فاصله ده روز مانده به معرفی سری گلکسی S20 نه تنها پرچمدارهای سامسونگ از پایگاه های بنچمارک سر درآورده اند، بلکه تصویر منتسب به آنها منتشر شده است. سامسونگ معمولا پرچمدارهای سری گلکسی S ...

در فاصله ده روز مانده به معرفی سری گلکسی S20 نه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - تنها پرچمدارهای سامسونگ از پایگاه های بنچمارک سر درآورده اند، بلکه تصویر منتسب به آنها منتشر شده است.

سامسونگ معمولا پرچمدارهای سری گلکسی S را در دو پیکربندی و با چیپست های کوالکام - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - و اگزینوس روانه بازار می کند. در تصاویری که از بنچمارک این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - گوشی ها در Geekbench 5.1 - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - منتشر شده هر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - سه نسخه گلکسی S20 با - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - چیپست کوالکام اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - ۸۶۵ دیده می شوند.

همانطور که پیش از این شنیده بودیم پرچمدارهای جدید سامسونگ در سه نسخه گلکسی S20 ، S20 پلاس و S20 الترا از راه می رسند که در این بنچمارک به ترتیب با شماره مدل هایSM-G986 ، SM-G981 و SM-G988 حضور دارند. پسوند N - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - در انتهای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - هر یک از شماره - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - مدل ها به مدل کره ای اشاره دارد در حالی که حرف U نشانه مدلی است که روانه بازار آمریکا می شود.

همانطور که در تصاویر می بینید تمام دستگاه ها به ۱۲ گیگابایت رم مجهز - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - خواهند بود و امتیاز آنها به خاطر یکسان بودن چیپست و حافظه رم تفاوت چندانی با هم ندارد. این امتیازات برای مدل کره ای عبارتند از:

  • گلکسی S20: تک هسته - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - ای ۹۲۲، چند هسته ای ۳۱۰۳
  • گلکسی S20 پلاس: تک هسته ای ۹۲۵، چند هسته ای ۳۲۳۰
  • گلکسی S20 الترا: تک هسته ای ۹۱۹، چند هسته ای ۳۱۹۳

نکته جالب اختلاف عجیب امتیازات در نسخه آمریکایی است آن هم در حالی که میزان رم و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - نوع چیپست در تمامی دستگاه یکسان است:

  • گلکسی S20: تک هسته ای ۵۶۱، چند هسته ای ۲۳۵۸
  • گلکسی S20 پلاس: تک هسته ای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - ۹۲۳، چند - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - هسته ای ۳۲۶۷
  • گلکسی S20 الترا: تک هسته ای ۷۵۶، چند هسته ای ۲۸۷۱

در ادامه افشاگری های پیش از رونمایی رسمی تصویری منتسب به سری گلکسی S20 منتشر شده که پنل پشتی این گوشی ها را به تصویر می کشد. هرچند در عکس دوربین اصلی مات شده اما به نظر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - همان ماژول چهارگانه ای می رسد که در خبرهای قبلی به آن اشاره شده بود.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone