🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25044.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ناظمی: تحقق دولت الکترونیکی بدون همکاری با بخش خصوصی ممکن نیست

«رویداد ملی زمینه‌سازی مشارکت غیر دولتی در پروژه های دولت الکترونیکی» امروز (۱۴ بهمن) با تاکید بر لزوم همکاری دولت با بخش خصوصی برای محقق شدن دولت الکترونیکی در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار ...

«رویداد ملی زمینه‌سازی مشارکت غیر دولتی در پروژه های دولت الکترونیکی» امروز (۱۴ بهمن) - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - با تاکید بر لزوم همکاری دولت با بخش خصوصی برای محقق شدن دولت الکترونیکی در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد. «امیر ناظمی»، رئیس سازمان فناوری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - و معاون وزیر ارتباطات، در این رویداد چرایی کاهش همکاری بخش خصوصی و دولتی را واکاوی کرد. او همچنین - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - گفت که دولت الکترونیکی با - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - شفافیتی که ایجاد می‌کند قابلیت برگرداندن سرمایه‌اجتماعی و اعتماد از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - دست رفته را دارد.

معاون وزیر ارتباطات برای نشان دادن پیشینه پیوند بخش خصوصی و دولتی، صحبت‌هایش را با روایت ورود برق به ایران توسط امین الضرب آغاز کرد؛ تاجر دوران قاجار که برق را به ایران آورد و اولین دستگاه برق در سال ۱۲۹۴ برای ارائه سرویس عمومی به مردم توسط وی وارد کشور شد. ناظمی با اشاره به این موضوع گفت: «ورود برق به ایران با بخش خصوصی آغاز شد و طبق قراردادی که امین الضرب با دولت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - بست، عرضه این خدمت به شهروندان آغاز شد. نکته جالب این است که تقریبا تمامی زیرساخت‌های مهم در ایران با همکاری بخش خصوصی ایجاد شده است.»

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان

به گفته ناظمی همین مساله نشان می دهد که قبل از کشف نفت در همان دوران قاجار، همکاری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - بین بخش خصوصی و دولتی به شدت برقرار بوداما امروزه هیچ ‌گونه آمادگی در دولت نمی‌بینیم که بتواند پاسخگوی همکاری دقیق با بخش خصوصی باشد. ناظمی معتقد است اقتصاد نفتی باعث شده که امین‌الضرب‌ها از بین بروند و مشارکت بخش خصوصی کمترین معنا را پیدا کند، در حالی که این نوع مشارکت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - صرفا یک مسئله مالی نیست. ناظمی می‌گوید مشارکت بخش خصوصی روحیه همکاری و دانشی را پدید می‌آورد:

«زمانی که امین الضرب برق را به ایران آورد بسیاری گفتند این کار اجنه است. اما برق همه گیر شدن تا نشان دهد تکنولوژی را کاربر در خدمت ارزش‌های خود می‌گیرد و باعث رشد آن می‌شود. اگر فناوری هراسی شکل بگیرد، هیچ تکنولوژی وارد نخواهد شد.»

ناظمی تاکید می‌کند دولت محکوم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - به همکاری با بخش خصوصی است و این مهم می‌تواند در قرن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - جدید هجری شمسی که پیش روی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - ماست بالاخره محقق شود چرا که به زعم ناظمی همین الان هم زمان کم است و دیر شده: «ما فرصت قهر کردن با زیرساخت های مدرن و صحبت درباره این که دولت الکترونیکی بد است یا خوب را نداریم. توسعه دولت الکترونیکی راه ناگزیر ماست.»

رتبه دولت الکترونیکی ایران در بین کشورهای دنیا ۴ سال قبل بالای ۱۰۰ و با ۲۰ ارتقا در سال ۲۰۱۶ به رتبه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۸۶ رسیده است. ناظمی با اشاره به همین مطلب می‌گوید که این پیشرفت رتبه برای ایران کافی نیست چرا که اگر شاخص‌های ITU را مد نظر قرار دهیم، یکی از شاخص های اصلی که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - برای توسعه یافتگی در نظر می‌گیرد مشارکت بخش دولتی (عمومی) با بخش خصوصی است که امروزه جایگاه درستی ندارد: «دانش فناوری اکنون بین بنگاه های خصوصی و بازیگران مختلف توزیع یافته و اگر به مشارکت آن ها نیاز داریم باید همکاری مان را آغاز کنیم و برای ایجاد این همکاری نیاز به وضع قوانین جدید داریم.»

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان

ناظمی باور دارد رفع خلاهای قانونی و به اشتراک گذاشتن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - تجربیات دو طرف از اصلی‌ترین مفاهیم لازم امروزی است و فرهنگ‌سازی قطب سوم این موضوع به حساب می‌آید. او می‌گوید با وجود دولت الکترونیکی و شفافیت، مردم می‌توانند اعتماد از دست رفته خود به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - دولت‌مردان را به دست بیاورند و سرمایه‌ اجتماعی دوباره به جایگاه خودش برسد.

«رویداد ملی زمینه سازی مشارکت غیر دولتی در پروژه های دولت الکترونیکی» با حضور «امیر ناظمی» رئیس - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - سازمان فناوری اطلاعات ایران، «پروانه مافی» نماینده مجلس، «رضا باقری اصل» دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور، رییس کمیسیون نرم افزار سازمان نظام - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - صنفی رایانه‌ای، رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و فعالان بخش خصوصی در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone