🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25036.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

پوکو X2 معرفی شد؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در موبایل ۲۲۵ دلاری

کمپانی پوکو مدت کوتاهی پس از جدایی از شیائومی دومین گوشی خود به نام پوکو X2 را معرفی کرده که مثل نسخه قبلی قابلیت های متعددی را با قیمتی مقرون به صرفه به ارمغان می ...

کمپانی پوکو مدت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - کوتاهی پس از جدایی از شیائومی دومین گوشی خود به نام پوکو X2 را معرفی کرده که مثل نسخه قبلی قابلیت های متعددی را با قیمتی مقرون به صرفه به ارمغان می آورد.

هرچند شیائومی ماه گذشته پوکو را یک شرکت مستقل اعلام کرد اما گوشی جدید این شرکت شباهت زیادی به ردمی K30 دارد که چند ماه قبل برای بازار چین معرفی شده بود. با این وجود آنچه که برای مدیران پوکو اهمیت دارد، تسخیر هرچه بیشتر بازار هند است و در همین راستا X2 را با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و قیمت ۲۲۵ - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - دلاری عرضه خواهند کرد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران

پوکو X2 به نمایشگر ۶.۶.۷ اینچی LCD با رزولوشن 1080p مجهز شده که نرخ تازه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - سازی ۱۲۰ هرتزی آن از برخی پرچمدارها بیشتر است. دیگر ویژگی شاخص این گوشی باتری قدرتمند ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - که با تکیه بر شارژ سریع ۲۷ واتی به سرعت پر می - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - شود.

پردازش داده ها برعهده چیپست هسته ای اسنپدراگون 730G قرار دارد. قوی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - ترین نسخه پوکو X2 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه سریع UFS 2.1 از راه خواهد رسید.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران

دوربین اصلی گوشی چهارگانه بوده و اصلی ترین عضو آن - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 با گشودگی دیافراگم f/1.9 است. در کنار آن هم دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با ضریب اف ۲.۲، حسگر عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارند. دوربین - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - سلفی هم دوگانه است و شامل حسگر های ۲۰ و ۲ - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - مگاپیکسلی می شود.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران

از دیگر ویژگی های پوکو X2 باید به سنسور اثر انگشت یکپارچه با کلید پاور، فناوری دفع حرارت LiquidCool، درگاه USB-C و جک هدفون - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران

این گوشی از ۲۲ بهمن و با قیمت های زیر به بازار - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - عرضه خواهد شد:

  • نسخه ۶+۶۴ گیگابایت: ۲۲۵ دلار
  • نسخه ۶+۱۲۸ گیگابایت: ۲۴۰ دلار
  • نسخه ۸+۲۵۶ گیگابایت: ۲۸۰ دلار
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone