🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25019.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

سرعت تئوری شبکه 6G موبایل: ‍۱ ترابایت بر ثانیه

با وجود این که تکنولوژی 5G هنوز در ابتدای راه خود قرار دارد، وزارت علوم و تکنولوژی چین در حال توسعه نسل بعدی یا همان تکنولوژی 6G است که به گفته این وزارتخانه، می تواند ...

با وجود این که تکنولوژی 5G هنوز در ابتدای راه خود قرار - تعمیرات لباسشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دارد، وزارت علوم و تکنولوژی چین در حال توسعه نسل بعدی - تعمیرات لباسشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یا همان تکنولوژی 6G است که به گفته این وزارتخانه، می - تعمیرات لباسشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تواند ۸ هزار برابر سرعت نسل پنجم را در اختیار کاربران قرار دهد.

بنا بر گفته‌های وزارت علوم و تکنولوژی چین، سرعت نسل جدید ارتباطات همراه تا یک ترابایت بر ثانیه نیز می‌رسد که تقریبا ۸ هزار برابر سرعت نسل پنجم است. برای شروع کافیست بدانید سرعت تکنولوژی 5G تا ۲ گیگابیت بر ثانیه می‌رود. با این - تعمیرات لباسشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - حال به نظر می‌رسد که اشتیاق بشر برای دستیابی به سرعت‌های بیشتر تمامی ندارد و از همین رو - تعمیرات لباسشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - باید شاهد سرعت‌هایی تا یک ترابایت بر ثانیه نیز باشیم.

البته - تعمیرات لباسشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پیش از این که خوشحال شوید، لازم به ذکر است که تکنولوژی فعلی 5G هنوز در بسیاری از کشور‌ها یافت نمی‌شود و حتی در کشورهای توسعه یافته نیز تنها در برخی مناطق محدود دسترسی به این سرعت و تکنولوژی امکان‌پذیر است. این نکته را هم فراموش نکنید که هنوز اکثر گوشی‌های هوشمند مانند آیفون، از این فناوری پشتیبانی نمی‌کنند.

تعمیرات لباسشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

همچنین ابن را هم باید - تعمیرات لباسشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در نظر گرفت که توسعه و دستیابی به چنین سرعت‌هایی در مخابره و انتقال داده‌ها، سال‌ها طول خواهد کشید و اینگونه نیست که در چند سال آینده با چنین سرعتی به اینستاگرام یا وب سایت محبوب خود دسترسی داشته باشید، زیرا برای مثال توسعه تکنولوژی 5G از سال ۲۰۰۸ آغاز شد و - تعمیرات لباسشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پیاده‌سازی آن در اواخر ۲۰۱۸ کلید خورد تا بالاخره در سال ۲۰۱۹ به بهره‌برداری رسید.

در بهترین حالت باید به زمانی ۸ الی ۱۰ ساله نگریست تا این تکنولوژی به مرحله اجرا برسد و - تعمیرات لباسشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پس از آن نیز خود چند سال طول می‌‌کشد تا در اختیار تمامی کاربران و شهروندان قرار گیرد. تا رسیدن آن زمان اگر می‌خواهید درکی از این سرعت داشته باشید، باید بگوییم که با سرعت یک ترابایت در ثانیه می‌توانید بین ۴۰ تا ۵۰ فیلم - تعمیرات لباسشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - 4K را همزمان و تنها در «یک ثانیه» دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone