🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25024.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اختصاص بیشترین سهم بودجه وزارت ارتباطات در ۳ سال اخیر به فعالیت فضایی

رئیس سازمان فضایی ایران اعلام کرد که در سه سال اخیر بیشترین سهم بودجه‌ای وزارت ارتباطات به توسعه فناوری فضایی اختصاص داده‌شده است. «مرتضی براری»، در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد در سه ...

رئیس سازمان فضایی ایران اعلام کرد که در سه سال اخیر بیشترین سهم بودجه‌ای وزارت ارتباطات به توسعه فناوری فضایی اختصاص داده‌شده است.

«مرتضی براری»، در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد در سه سال اخیر، بیشترین سهم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - بودجه‌ای وزارت ارتباطات به موضوع فضایی اختصاص داده‌شده که در تاریخ بی‌نظیر بوده است.

براری تاکید کرده است که ساخت ایستگاه‌های زمینی دریافت اطلاعات، ساخت مرکز ذخیره و پردازش داده، هزینه ساخت و پژوهش پرتابگر و در نهایت هزینه ساخت ماهواره‌ها بخشی از سرمایه‌گذاری انجام شده است.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران

‏رئیس سازمان فضایی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - پیش‌ازاین نیز در توییتی از - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - تحقق وعده‌ها برای توسعه زیرساخت‌های صنعت فضایی خبر داده بود:

«در - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - راستای توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات به کسب‌وکارهای حوزه فضایی، احداث مرکز آرشیو و پردازش داده‌های ماهواره‌ای آغاز - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - شد. در هفته پیش رو تجهیزات سخت‌افزاری این مرکز - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - نصب و راه‌اندازی می‌شود. وعده عملی: ظرف یک ماه و نیم آینده این مرکز آماده ارائه سرویس و خدمت‌رسانی است.»

براری پیش‌تر گفته بود ایران جز ۹ کشور اول دنیاست که در باشگاه کشورهای صاحب چرخه کامل صنعت فضایی قرار دارد. در روزهای اخیر فعالیت‌های مضاعفی را در زمینه صنعت فضایی کشور شاهد هستیم و در آخرین این اقدامات قرار است ماهواره ایرانی ظفر توسط ماهواره‌بر بومی سیمرغ بر مدار زمین قرار بگیرند. این ماهواره در ارتفاع ۵۳۰ کیلومتری مدار زمین قرار می‌گیرد. عملکرد ماهواره ظفر حداقل برای یک و سال نیم در نظر گرفته‌شده و با وزن ۱۱۳ کیلوگرم در مدار لئو (مدار پایینی زمین) - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - قرار می‌گیرد. مدت گردش این ماهواره در شیب ۵۶ درجه مدار زمین حدود ۹۴ دقیقه طول خواهد کشید.

ماهواره - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - های ظفر یک و دو، به سفارش سازمان فضایی کشور توسط دانشگاه علم و صنعت ساخته شده‌اند و آنطور که تیم سازنده گفته در قیاس با ماهواره نوید (که قبلا در این دانشگاه ساخته شد) قابلیت عکسبرداری رنگی با توانایی تفکیک بهتری دارند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران

کاربردهای این ماهواره شامل پایش مرز دریاچه‌ها، پایش خطوط ساحلی، به‌روزرسانی نقشه کاربری اراضی، به‌روزرسانی نقشه مرز پهنه‌های کشاورزی، به‌روزرسانی نقشه پهنه‌بندی و پایش تغییرات دریاچه‌های دائمی و فصلی، شناسایی مناطق تخریب‌شده بعد از بحران در نواحی شهری، تهیه نقشه‌های ساختاری (شناسایی گسل‌ها و چین‌ها) و تعیین مرز گسترش شهری و پایش رشد مناطق شهری است.

گفتنیست چندی پیش وزیر ارتباطات هزینه ساخت ظفر ۱ و ۲ را کمتر از دو میلیون یورو و عمر مفید آنها را دو و نیم سال عنوان و اعلام کرد که ارزش عکس‌های ارسالی توسط ظفر در حدود ۱۰ میلیون یورو محاسبه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone