🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25028.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

تلاش هواوی و ZTE برای خروج از لیست نهایی تحریم‌های آمریکا

شرکت های هواوی و ZTE از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) درخواست کردند تا از قرار دادن این دو شرکت در لیست نهایی تهدید برای امنیت ملی آمریکا خودداری کند. نوامبر گذشته کمیسیون ارتباطات فدرال ...

شرکت های هواوی و ZTE از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) درخواست کردند تا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - از قرار دادن این دو شرکت در لیست نهایی تهدید برای امنیت ملی آمریکا خودداری کند.

نوامبر گذشته کمیسیون - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - ارتباطات فدرال آمریکا با رأی قاطع هواوی و ZTE را تهدید برای امنیت ملی آمریکا اعلام و اپراتورهای آمریکایی را از خرید تجهیزات از آنها به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - ارزش 8.5 میلیارد دلار منع کرد.

هواوی ضمن «غیرقانونی و گمراه کننده» خواندن این اقدام، با - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - شکایتی دویست صفحه ای - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - به کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا برخی دست های پشت پرده از جمله اعضای کنگره را عامل اصلی وضع تحریم های شدید - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - و محدود کننده به منظور خارج کردن این شرکت از بازار آمریکا و خدشه دار کردن اعتبارش عنوان کرد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران

کمپانی ZTE نیز در شکایت نامه خود - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا درخواست کرد تا با صرف زمان بیشتر پیشرفت های - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - این شرکت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - در زمینه قوانین صادرات ایالات متحده، پیروی از تحریم های اقتصادی و همچنین موارد امنیتی محصولاتش را ارزیابی کند. این شرکت از صرف میلیون ها دلار هزینه برای پیروی از قوانین صادراتی ایالات متحده خبر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - داد.

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا تصمیم گیری نهایی در مورد شناسایی شرکت های هواوی و ZTE به عنوان تهدید برای امنیت ملی را به کمیته امنیت داخلی و ایمنی عمومی (Public Safety & Homeland Security Bureau) واگذار کرده که قدرت گرفتن چنین تصمیمی را دارد.

اگر کمیسیون ارتباطات فدرال از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - قراردادن شرکت های یاد شده در لیست نهایی تحریم ها خودداری کند، به طور مستقیم در برابر مواضع دولت آمریکا خواهد ایستاد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران

دولت ایالات متحده هواوی را سال گذشته میلادی به بهانه ارتباط این شرکت با دولت چین در لیست تحریم ها قرار داده و هر گونه مراوده تجاری با آن را - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - ممنوع اعلام کرد و از کشورهای دیگر نیز خواست تا از همکاری با این شرکت خودداری کنند.

هواوی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - موفق شد اوایل هفته گذشته چراغ سبز توسعه بخش هایی از زیرساخت اینترنت 5G بریتانیا را با وجود فشارهای - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - آمریکا دریافت کند.

کمیسیون مورد - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - بحث در رأی گیری ماه نوامبر به اپراتورهای آمریکایی دستور داد تا تجهیزات شرکت های هواوی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - و ZTE و همچنین هرگونه تجهیزات ساخت چین را از شبکه های خود حذف یا تعویض کنند.

این کمیسیون رابطه این شرکت ها با دولت و نهادهای نظامی چین و همچنین قوانینی که به دخالت آنها در مسائل اطلاعاتی منجر می شود را از دلایل شناسایی آنها به عنوان تهدید برای امنیت ملی آمریکا عنوان کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone