🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25035.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

پیش بینی کاهش صادرات آیفون به خاطر شیوع ویروس کرونا

«مینگ-چی کو» از تحلیلگران با سابقه اپل در تازه ترین پیش بینی خود از کاهش فروش آیفون در نیمه اول سال 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد. مینگ-چی کو در نامه ای به ...

«مینگ-چی کو» از تحلیلگران با سابقه اپل در تازه ترین پیش بینی خود از کاهش فروش آیفون در نیمه اول سال 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

مینگ-چی کو در نامه ای به شرکت TF International Securities گفت فروش کلی تلفن های هوشمند در چین نسبت به سال گذشته میلادی با افت مواجه می شود و اپل نیز از گزند این کاهش در امان نخواهد بود. او می افزاید آسیب دیدن زنجیره تأمین این شرکت در چین، روی فروش کلی این شرکت تأثیر منفی خواهد گذاشت.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان

بر اساس پیش بینی های کو روند تولید محصولات اپل ممکن است - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - به خاطر تعطیلی موقت برخی کارخانه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا با وقفه مواجه شود.

تحلیلگر یاد شده در ادامه گزارش خود از کاهش 15 درصدی فروش تلفن - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - های - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - هوشمند در بازار چین (حدوداً 310 میلیون واحد) در سال 2020 - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - خبر داد. وی دلیل این کاهش را تمایل پایین کاربران به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - خرید گوشی جدید در پی شیوع کروناویروس می داند. وی همچنین از کاهش فروش 10 درصدی آیفون - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - ها در سه ماهه نخست سال جاری میلادی در پی شیوع این ویروس خبر داد.

درصد بالایی از آیفون ها در چین و توسط - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - شرکت فاکسکان در شهر ژنگژو و شرکت پگاترون (Pegatron) در کارخانه ای در نزدیکی شانگهای تولید می شوند. این دو کارخانه بیش از 500 کیلومتر با شهر ووهان (منشاء ویروس) فاصله دارند، ولی طبق گزارش سایت بلومبرگ فاصله تأثیری در امان ماندن کارخانه ها از اثرات منفی این ویروس ندارد.

اپل حدوداً سه روز قبل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - تمامی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - فروشگاه ها و مراکز تعمیر خود در سرتاسر چین را حداقل تا تاریخ نهم فوریه (20 بهمن) تعطیل کرد. تیم کوک مدیرعامل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - اپل نیز با انتشار توییتی برنامه این شرکت را برای ارسال کمک مالی به چین برای مبارزه با ویروس کرونا اعلام کرد.

اوایل هفته جاری سازمان جهانی بهداشت به دنبال - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - شیوع گسترده ویروس کرونا وضعیت اضطراری جهانی اعلام کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone