🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25032.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

شناسایی ۲۴ اپ جاسوسی در گوگل پلی با حدود ۴۰۰ میلیون نصب

محققان امنیتی ۲۴ اپلیکیشن را در گول پلی شناسایی کرده اند که به جاسوسی برای چینی ها مشکوک هستند. تمامی این اپ ها توسط توسعه دهندگان شرکت چینی Shenzhen Hawk ارائه شده و جمعا روی ۳۸۲ ...

محققان امنیتی ۲۴ اپلیکیشن را در گول پلی شناسایی کرده اند که به جاسوسی برای چینی ها مشکوک هستند. تمامی این اپ ها توسط توسعه دهندگان شرکت چینی Shenzhen Hawk ارائه شده و جمعا روی ۳۸۲ میلیون دستگاه نصب شده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - اند.

یکی از این توسعه دهندگان Hi Security است که اپ های Virus Cleaner 2019 (صد میلیون نصب)، Hi VPN و Free VPN (ده میلیون نصب) را توسعه داده است. حدود سه سال قبل دولت هند به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - نسخه قبلی Virus Cleaner مشکوک شده و پس از بررسی آنرا یک بدافزار خوانده بود. محققان امنیتی VPNPro ابتدا به این شرکت مشکوک شده و با ردیابی آن به کمپانی مادر یعنی Shenzhen - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - Hawk رسیدند که چهار زیر مجموعه توسعه اپ دیگر هم دارد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان

یکی از این زیرمجموعه ها به نام Hawk - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - App تنها با دو اپ Super Cleaner و Super Battery در گوگل پلی حضور داشته اما همین دو اپلیکیشن روی هم رفته ۱۰۵ میلیون کاربر را به دام انداخته اند چرا که کاربران علاقه بسیاری به نصب برنامه های پاکسازی گوشی و بهینه سازی باتری دارند و هکرها هم با علم به این مساله بدافزارها را در چنین اپ هایی پیاده سازی می کنند.

از دیگر اپلیکیشن های مخرب Shenzhen Hawk که با استقبال مواجه شده باید به Sound - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - Recorder و File Manager اشاره - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - کرد که به ترتیب ۱۰۰ و ۵۰ میلیون نصب داشته - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - اند. فهرست کامل این اپ ها و توسعه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - دهنده آنها در تصویر فوق ذکر شده اند. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - گوگل پس از اطلاع از این مساله تمامی اپ ها - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - را از فروشگاه خود برداشته اما متخصصان VPNPro به کاربران هشدار داده اند که هرچه سریعتر نسبت به حذف این اپ ها اقدام کنند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان

Shenzhen Hawk متعلق به غول نیمه دولتی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - TCL است که به تولید لوازم خانگی و گوشی تحت برند بلک بری، آلکاتل و HP می پردازد. سال گذشته خود TCL هم به نصب بدافزار Weather Forecast​ در قالب اپ هواشناسی روی گوشی های آلکاتل متهم شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone