🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28850.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تلاش اسنپ برای فرهنگ‌سازی؛ آغاز کمپین «ماییم و یک زمین»

ماییم و یک زمین نام کمپین محیط زیستی اسنپ است که به تازگی آغاز به کار کرده است. اسنپ در این کمپین از کاربران و سایر شهروندان دعوت کرده تا حساسیت بیشتری نسبت به محیط ...

ماییم و یک زمین نام کمپین محیط زیستی اسنپ است که به تازگی آغاز به کار کرده است. اسنپ در این کمپین از کاربران و سایر شهروندان دعوت کرده تا حساسیت بیشتری نسبت به محیط زیست و طبیعت داشته باشند و در اولین قدم - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - زباله‌های خود را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - روی زمین نیندازند.

اسنپ بیانیه‌‌ای در مورد قسمت اول کمپین - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - محیط زیستی خود منتشر کرده است و در آن به سهم هر یک از ما در حمایت از زمین اشاره - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و این سوال را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مطرح کرده که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هر کدام از ما چقدر به نقش خودمان در نگهداری از زمین فکر کرده‌ایم:

«هر بهاری که می‌آید، یک بار دیگر جان تازه‌ای در زمین دمیده می‌شود و همه‌چیز بوی تازگی می‌گیرد. تا چشم کار می‌کند همه‌جا سبز است و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - باطراوت. - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - طبیعت نگاه می‌کنیم و دل‌مان برای این همه سرزندگی قنج می‌رود. این حال خوب اما چقدر دوام دارد؟ شاید باورش سخت باشد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اما حتی یک زباله کوچک هم می‌تواند آن تصویر زیبا را به هم بریزد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و در قواره بزرگتر از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - عمر زمین دوست‌داشتنی‌مان کم کند. - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این است که هر کدام از ما سهم بزرگی در نگهداری از آن تصویر زیبا داریم و با قدم‌هایی که برمی‌داریم می‌توانیم نگهبان زمین باشیم.»

پس از آن اسنپ از تصمیم خود به عنوان عضوی از خانواده بزرگ زمین می‌گوید که نتیجه آن کمپینی با شعار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ماییم و یک زمین است؛ کمپینی که الفبای آن حفاظت از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - محیط زیست است - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و بنایش فرهنگ‌سازی:

«گفتیم حالا که آینده میلیاردها نفر به حال زمین بستگی دارد، دست روی دست نگذاریم؛ تصمیم گرفتیم شما را هم خبر کنیم که مثل همیشه همراه‌مان شوید. رسالت‌مان یکی است؛ این‌که حواس‌مان باشد زباله‌مان را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از ماشین بیرون نریزیم تا زمین زنده بماند. امیدواریم به واسطه آغاز بخش اول - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کمپین محیط زیستی اسنپ، با تمرکز بر بیرون نریختن - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - زباله از ماشین، یک قدم هر چند کوچک به نفع زمین برداریم. خوب می‌دانیم که هر کدام از ما حلقه‌ای از زنجیره‌ای هستیم که می‌تواند حال زمین را خوب نگه دارد و یک دست صدا ندارد.»

اسنپ همچنین از شهروندان دعوت کرد تا در این مسیر همراه هم باشیم تا دِین‌مان را به زمین ادا کنیم: «یادمان - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - باشد که ماییم و یک زمین!»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone