🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28846.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نخستین پلتفرم احراز هویت مجازی کشور معرفی شد

نشست خبری معرفی «یوآیدی»، نخستین پلتفرم رگ تک و احراز هویت مجازی کشور امروز در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران برگزار شد. یوآیدی محصولی دانش بنیان است که توسط یک تیم استارتاپی و با حمایت معاونت دانشجویی ...

نشست - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - خبری معرفی «یوآیدی»، نخستین پلتفرم رگ تک و احراز هویت مجازی کشور امروز در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران برگزار شد. یوآیدی محصولی دانش بنیان است که توسط یک تیم استارتاپی و با حمایت معاونت دانشجویی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران طراحی شده، و هدف از ارائه آن تسهیل مراحل طولانی شناسایی دیجیتالی کاربران بر بستر اینترنت عنوان شده است.

هدف اولیه از طراحی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - پلتفرم یوآیدی، فراهم کردن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - ابزاریست تا دانشجویان بتوانند با - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - داشتن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - یک شناسه یکتا، به خدمات - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - سطح بالایی از درون دانشگاه تا سرویس‌های شخص ثالث خارج از این فضای آکادمیک - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - دسترسی داشته باشند. این ابزار به شکل یک اپلیکیشن موبایل طراحی شده که در حال حاضر می‌توانید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - آن را در فروشگاه‌های اپلیکیشن داخلی دانلود کنید.

«حامد اکبری»، مدیر عامل استارتاپ یوآیدی در این نشست از اهمیت و پیشینه احراز هویت الکترونیکی در دنیا سخن گفت. به گفته اکبری، احراز هویت الکترونیکی یا E-Identification در دنیا پیشینه‌ای چندان طولانی ندارد و اگر بخواهیم روند توسعه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - این تکنولوژی و به طور - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - کلی فناوری‌های رگ تک در ایران را با سایر کشورهای دنیا مقایسه کنیم، شاید بتوان گفت که کمتر از یک سال با سطح اول دنیا فاصله داریم.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران

اکبری اما ادامه صحبت‌های خود را به نحوه کار یوآیدی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - و اپلیکیشن مربوط به این سرویس اختصاص داد و گفت:

«یوآیدی در درجه نخست، زمینه‌ای برای احراز هویت الکترونیکی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - اشخاص فراهم می‌کند. این یعنی هر فرد برای حضور در فضای مجازی ظرفیتی از یوآیدی می‌گیرد تا اپلیکیشن از حقوق - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - وی در این فضا دفاع کند؛ اطلاعات شخص سرقت نشود یا لازم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - نباشد برای ثبت نام در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - یک سرویس، چندین جا اطلاعاتش را وارد کند. در واقع یوآیدی می‌خواهد فرآیندهای دست و پاگیر مثل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - ورود اطلاعات برای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - ثبت نام در سرویس‌های مختلف را از بین برده و تسهیل کند.»

تسهیل ورود اطلاعات در یوآیدی، به کمک QR Code های مخصوص انجام می‌گیرد. هر کاربر با ثبت نام در اپلیکیشن یوآیدی، می‌تواند اطلاعاتی همچون مشخصات شناسنامه‌ای، کد ملی، کپی مدارک شناسایی و ... را در حساب کاربری خود بارگذاری کرده تا بعدا برای ثبت نام در سرویس‌های مختلف یا استفاده از خدمات مختلف دانشگاهی نیازی به وارد کردن دستی آن‌ها نداشته باشد.

به عنوان مثال، یک دانشجو می‌تواند از طریق اسکن QR Code تعبیه شده روی برگه اعلام نمرات - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - دانشجویی با اپلیکیشن یوآیدی، احراز هویت شده و نمره خود را مشاهده کند. همچنین به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - گفته توسعه‌دهندگان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - اپلیکیشن، طی همکاری شکل گرفته با وبسایت ایران تلنت، کاربران اپلیکیشن یوآیدی می‌توانند از طریق اسکن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - QR Code اختصاصی که برای آنان در نظر گرفته شده بدون نیاز به ورود اطلاعات به صورت دستی، وارد حساب کاربری خود در این وبسایت شوند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران

یوآیدی API خود را به سرویس‌های پذیرنده هم ارائه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - می‌کند تا بتوانند ضمن ساخت QR - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - Code های اختصاصی و قابل ویرایش برای امور مختلف، از آمار و ارقام افراد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - استفاده کننده از اپلیکیشن نیز مطلع باشند. اما سؤال اینجاست که آیا در آینده نیز نحوه احراز هویت همچنان به QR Code محدود خواهد بود یا باید انتظار روش‌های دیگری را هم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - داشته باشیم؟

«سعید باستانی»، یکی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن یوآیدی در پاسخ به این پرسش مطرح شده توسط خبرنگار دیجیاتو این گونه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - توضیح داد:

«در حال حاضر، رویکرد فعلی یوآیدی مشابه اپلیکیشن احراز هویت گوگل است که ورود و دسترسی به وبسایت‌ها را تسهیل می‌کند. اما ما در آینده برنامه داریم که فناوری پردازش تصویر و OCR را هم به اپلیکیشن اضافه کنیم که به شناسایی کاربر و احراز - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - هویت افراد در اپلیکیشن کمک خواهند کرد.»

همچنین «مصطفی اویسی»، معاونت دانشجویی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران نیز در این مراسم حضور داشت و ضمن تأکید بر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - اهمیت حمایت از استارتاپ‌های دانش‌بنیان، از دلایل همکاری دانشگاه با این مجموعه استارتاپی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - سخن گفت:

«در درجه نخست، معاونت دانشجویی دانشگاه تهران حمایت از دانشجویان مستعد که فعالیت استارتاپی دارند را وظیفه خود - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - می‌داند و عقیده دارد که باید در این مسیر پیشرو باشد. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - نکته بعد این که موضوع کنار گذاشتن مدارک فیزیکی مثل کپی شناسنامه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - و ... این روزها در سطح جامعه به یک شعار تبدیل شده اما اقدام عملی درستی در این راستا انجام نگرفته است. ما یک مجموعه دانشجویی چهار هزار نفره داریم که برای دسترسی به یک سری اطلاعات که هنوز به شکل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - الکترونیکی در سیستم‌های دانشگاه وارد نشده، نیاز به ابزاری آسان و در دسترس دارند. به همین خاطر تصمیم به همکاری - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - با استارتاپ یوآیدی گرفتیم و عقیده داریم که این یک همکاری دو - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - سر سود، هم برای مجموعه یوآیدی و هم دانشگاه خواهد بود.»

شایان ذکر است که یوآیدی، اپلیکیشنی است که توسط یک - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - جمع دانشجویی و در یک استارتاپ نوپا طراحی شده و همچنان در مرحله بازاریابی به سر می‌برد. بنابراین پتانسیل‌هایی دارد که هنوز کشف نشده که امید می‌رود به مرور زمان آشکار شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone