🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28849.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

احتمال بازگشت بسته‌های اینترنتی بلند مدت اپراتورها بالا رفت [به روز رسانی: بازگشت بسته‌های بلند مدت]

به روز رسانی ۲۱ اسفند ماه:  بسته‌های اینترنت بلند مدت در اپراتورهای موبایل مجدداً به حالت قبلی برگشته‌اند. روز گذشته همراه اول با ارسال پیامکی به مشترکین خود اعلام کرد که با پایان یافتن بسته ...

به روز رسانی ۲۱ اسفند ماه: 

بسته‌های اینترنت بلند مدت در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - اپراتورهای موبایل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - مجدداً به حالت قبلی برگشته‌اند. روز گذشته همراه اول با ارسال پیامکی به مشترکین خود اعلام کرد که با پایان یافتن بسته فعلی، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - بدون تغییر در روال پیشین، می‌توانند استفاده از بسته‌های رزرو شده را ادامه دهند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان

وزیر ارتباطات نیز با انتشار یک - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - استوری در اینستاگرام خود، بازگشت بسته‌های اینترنت پرحجم و بلند مدت ایرانسل را اعلام کرد.


بسته‌‌های بلند مدت اینترنت که چند روز قبل توسط اپراتورها حذف شده بودند به دستور وزیر ارتباطات مجددا فعال خواهند شد. شنیده‌‌های دیجیاتو حاکی از این است که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - اپراتور‌های تلفن همراه کشور بسته‌‌های اینترنت حذف شده را در مهلت مقرر شده و با همان قیمت قبل به کاربران ارائه خواهند کرد.

چند روز قبل بسته‌‌های اینترنت بلند مدت از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - لیست دو اپراتور همراه اول و ایرانسل حذف شدند و به جای آنها بسته‌‌هایی با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - حجم کمتر و مدت زمانی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - کوتاه‌تر در اختیار کاربران قرار گرفت. به این ترتیب کاربران - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - پرمصرفی که خواستار حجم بیشتر بودند، مجبور شدند تا بسته‌‌های کوتاه مدت خریداری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - کنند و یا آنکه گزینه انصراف را از رزرو بسته - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - را انتخاب کنند. در نتیجه همانطور که انتظار می‌رفت کاربران پرمصرف به این اقدام ناگهانی اپراتورها اعتراض کردند و به نظر می‌رسد اعتراضات آنها نتیجه‌بخش بوده است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان

وزیر ارتباطات بعد از بررسی این شکایات در توییتر خود - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - اعلام کرد که دستور بازگرداندن بسته‌‌ها - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - صادر شده و اپراتورها ۴۸ ساعت برای این کار زمان دارند. «محمدجواد آذری جهرمی» همچنین تاکید کرد که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - اپراتورها بهتر است به جای افزایش تعرفه، سیاست مدیریت هزینه‌‌های مازاد را پیگیری کنند.

حالا ۲۴ ساعت از مهلت تعیین شده توسط وزیر ارتباطات گذشته و هنوز پیامکی مبنی بر بازگردانده شدن بسته‌‌های اینترنت بلند مدت به کاربران ارسال نشده است. اما شنیده‌‌های دیجیاتو خبر از آن می‌دهد که این دو اپراتور تصمیم دارند بسته‌‌های اینترنت را مجددا با همان - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - قیمت قبل به کاربران عرضه کنند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان

گفتنی‌ست حذف بسته‌ها و معرفی بسته‌های جدید امری است که در چند ماه اخیر برای اپراتورها چند باری رخ داده و تغییرات فعلی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - نیز بار دیگر واکنش کاربران را در پی داشته است. ‌پیش‌تر مسئولان برخی از این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - اپراتورها به دیجیاتو گفته بودند که اپراتورهای موبایل بسته به تغییرات سیاستی و مارکتینگی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - خود، بسته‌های اینترنت را دستخوش تحولات می‌کنند تا هزینه‌ها کاهش یابد و البته این تغییرات با نگاه به نوع عمده مصرف کاربران صورت می‌گیرد. آنها باور دارند که تغییر بسته‌ها به گران شدن آنها منجر نشده و شیب قیمت‌ها کمی بالا رفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone