🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28852.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

توییتر کار و کاسبی این دونات فروشی را سکه کرد

از هفته پیش که ساتاریث بای مغازه دونات فروشی اش را در میسوری تگزاس باز کرد، هر روز ساعت ۲ صبح از خواب بیدار می شد، آستین ها را بالا می زد و مشغول به ...

از هفته پیش که ساتاریث بای مغازه دونات فروشی اش را در میسوری تگزاس باز کرد، هر روز ساعت ۲ صبح از خواب بیدار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - می شد، آستین ها را بالا می زد و مشغول به تهیه دونات می شد به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - امید اینکه رهگذرها - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - گوشه چشمی به خوراکی های خوشمزه فروشگاهش داشته باشند.

اما کار و کاسبی آقای بای آنطور که پیش بینی کرده بود خوب پیش نرفت و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - اهالی محل استقبال خوبی از دونات - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - های آن نداشتند. همین فروش کم باعث شد که بیلی پسر بای برای رونق دادن به کاسبی پدر به قدرت شبکه های - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - اجتماعی متوسل شود و اوضاع را از طریق توییتر به سمع و نظر مخاطبانش برساند.

او در توییت خود چنین نوشت:

پدرم غمگین است چون هیچکس برای خرید دونات به مغازه اش نمی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - آید (اموجی گریه). او این توییت را با تعدادی از عکس های پدرش در حالی که غمگین بود همراه کرده بود.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران

ظرف تنها چند ساعت پست بیلی پربیننده و هزاران مرتبه ریتوییت شد. شمار مراجعان به فروشگاه نیز آنقدر زیاد شد که آنها دیگر نمی توانستند پاسخگوی مشتریان باشند. تا دیروز پیام بیلی در توییتر بیش از ۳۰۰ هزار بار توسط بازیگرانی چون جیمز وودز، اکانت رسمی توییتر و کازی نیستات فیلم ساز ریتوییت و بالغ بر ۶۰۰ هزار مرتبه لایک شد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران

نشریه NBC گزارش داده که خبرنگار آن ضمن حضور در فروشگاه آقای بیلی با خیل عظیم مشتریان برای خرید دونات روبرو شده و آنطور که بیلی در تازه ترین - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - آپدیت توییتری خود آورده کلیه اجناس این فروشگاه به فروش رفته اند.

ساتاریت بای یک پناهنده اهل کامبوج است که چندین سال پیش به آمریکا مهاجرت کرد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - و حدودا ۲۰ سال پیش اولین دونات فروشی خود را در کالیفرنیا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - تاسیس کرد. آنها در ادامه به تگزاس نقل مکان کردند و فروشگاه تازه ای را در آن افتتاح کردند اما شرایط آنطور که میخواستند پیش نرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر السا نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone