🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13799.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

آنر X20 احتمالا با طراحی متفاوت دوربین از راه می‌رسد

تصویر جدیدی که از پنل پشتی آنر X20 به اشتراک گذاشته شده که طراحی ماژول دوربین سه گانه متفاوت این دستگاه را نسبت به نسل قبلی خود نشان می‌دهد. زمان عرضه این موبایل هنوز مشخص ...

تصویر جدیدی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خوانسار استان اصفهان - که از پنل پشتی آنر X20 به اشتراک گذاشته شده که طراحی ماژول دوربین سه گانه متفاوت این دستگاه را نسبت به نسل قبلی خود نشان می‌دهد. زمان عرضه این موبایل هنوز مشخص نشده اما به نظر می‌رسد آنر بعد از سری ۵۰ از آن‌ رونمایی می‌کند.

آنر ۲۶ خرداد ماه با برگزاری یک رویداد در شانگهای چین گوشی‌های موبایل سری ۵۰ خود را معرفی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خوانسار استان اصفهان - خواهد کرد. به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خوانسار استان اصفهان - گفته یکی از منابع آگاه بازار به نام Digital Chat Station انتظار می‌رود این شرکت پس از آن گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خوانسار استان اصفهان - سری X20 خود را معرفی کند.

تصویر ارائه شده از آنر X20 نشان می‌دهد که پنل پشتی این گوشی رنگ گرادیانی جذابی دارد. در گوشه سمت چپ و بالای پنل پشت گوشی ماژول دوربین سه گانه دیده می‌شود که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل خواهد بود. ماژول دوربین گوشی اکنون نسبت به آنر X10 شکل دیگری به خود گرفته و جزئیات بیشتری درباره دو دوربین دیگر آن وجود ندارد، اما احتمال حضور دوربین‌های فوق عریض و عمق‌سنج بیشتر است.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خوانسار استان اصفهان

گوشی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خوانسار استان اصفهان - نسل قبل آنر یعنی X10 از نمایشگر بدون بریدگی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خوانسار استان اصفهان - و دوربین سلفی پاپ آپ بهره - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌برد. طراحی جلوی آنر X20 هنوز مشخص نشده و باید منتظر ماند - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خوانسار استان اصفهان - و دید آنر گوشی جدید خود را به همراه طراحی تازه‌ای معرفی خواهد کرد یا خیر.

شایعات حاکی از آن است که گوشی آنر X20 از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD بهره می‌برد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خوانسار استان اصفهان - و وضوح تصویر + HD را پشتیبانی خواهد کرد. همچنین نرخ تازه‌سازی نمایشگر دستگاه جدید احتمالا بالا خواهد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خوانسار استان اصفهان - بود. پیشتر نیز به صورت غیر رسمی گفته شده بود که این موبایل احتمالا به چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز خواهد بود.

به احتمال زیاد گوشی آنر X20 از باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خوانسار استان اصفهان - شارژ سریع ۶۶ وات بهره‌مند خواهد شد. جزئیات دیگری از محصول جدید آنر مشخص نشده و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خوانسار استان اصفهان - احتمال دارد این گوشی که علاوه بر مدل پایه ممکن است دارای دو مدل پرو و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خوانسار استان اصفهان - SE باشد، در ماه آینده معرفی شود.

- تعمیرات مایکروفر فلر در شهر خوانسار استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone