🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28848.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

فیروزآبادی: فیلترینگ راهکار پایداری برای کمک به بخش خصوصی نیست

«ابوالحسن فیروزآبادی» رییس مرکز فضای مجازی و دبیرشورای عالی فضای مجازی امروز (۲۱ اسفند) در نشست سالانه هیات عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در وزارت ارتباطات سخنرانی و اعلام کرد که فیلترینگ، راه‌حل کارآمد برای کمک ...

«ابوالحسن فیروزآبادی» رییس مرکز فضای مجازی و دبیرشورای عالی فضای مجازی امروز (۲۱ اسفند) در نشست سالانه هیات عمومی سازمان - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نظام صنفی رایانه‌ای در وزارت ارتباطات سخنرانی و اعلام کرد که - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - فیلترینگ، راه‌حل کارآمد برای کمک کردن به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بخش خصوصی در ایران نیست.

فیروزآبادی در همین رابطه گفت: «عده‌ای از ما می‌خواهند با فیلترینگ به بخش خصوصی کمک کنیم. این راهکار شاید یک راه‌حل موقت باشد، اما عمر آن بسیار کوتاه و کارکردش بسیار محدود خواهد بود. از طرفی هزینه‌های این کارکرد بسیار بالاست.»

تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

به گفته او امروز با دیجیتالی شدن دنیا، یک نظام شبکه‌ای ایجاد شده و مردم حضور بیشتری در فضای مجازی دارند. همین مسئله سبب شده تا مرزها باریک‌تر شوند: «ضعیف‌تر شدن مرزها یک نکته بسیار مهم است - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که هم می‌تواند برای ما فرصت باشد و هم تهدید. اگر بجنبیم، می‌توانیم بازارگشایی کنیم و این گفته‌ی من صرفاً اقتصادی است نه سیاسی.»

دبیر شورای عالی فضای مجازی عنوان می‌کند که به واسته باریک‌تر شدن مرزها، فشار بیشتری به کشورها وارد می‌شود که بخش - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - زیادی از آن مربوط به حوزه تکنولوژی است. فیروزآبادی خبر می‌دهد که - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به واسطه فاصله‌ی ایران با جهان در زمینه نرم‌افزار و سخت‌افزار، حجم فشار فناوری بر ایران زیاد است:

«توانایی نداریم در زمینه نرم‌افزار قلمروهای بزرگی را فتح کنیم. اما باید به این سمت برویم که در حوزه نرم‌افزار، بتوانیم شرکت‌های بزرگ را با هم همگرا کنیم تا ماموریت ویژه ای را - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هم به انجام برسانند. رسیدن به این نقطه یک توان تکنولوژیک به ما می‌دهد. شاید نتوانیم یک ماشین جستجو مانند گوگل داشته باشیم که این به خاطر تعداد مخاطب ماست. همانطور که داریم از استارتاپ ها حمایت می‌کنیم، باید کاری کنیم که شرکت های بزرگ هم در کشور شکل بگیرند.»

تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

به عقیده فیروزآبادی، ایران پس از عقب‌ماندگی در نرم‌افزار و سخت‌افزار، اکنون باید به سمت اقتصاد پلتفرمی حرکت کند و بین ۵ تا ۱۰ سال نیز برای این‌ تصمیم سرنوشت ساز زمان دارد:

«این تصمیمی است که باید مردم، بخش - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خصوصی، جامعه مدنی و حاکمیت به سمت آن حرکت کنند. زمانی می‌توانیم در اقتصاد فضای مجازی و دیجیتال موفق باشیم که بتوانیم اجماع - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ملی آگاهانه داشته باشیم. باید - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بپذیریم که می‌خواهیم مستقل باشیم، یا نه، می‌خواهیم بپذیریم که چند شرکت وجود دارند و ما هم می‌خواهیم مصرف کننده باشیم. این پلتفرم ها به خاطر سلطه شان شروع کرده‌اند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به حکومت کردن. اپل با دیوار کوتاهی به نام ایران - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شروع کرده است و این یک آزمایش است. حذف حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی در ایران شروع می‌شود اما به ایران محدود نخواهد ماند. پس حکمرانی شرکت‌ها تبدیل به یک امر جهانی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خواهد شد. راه حل ما بازارگشایی است. مشخصات بازارگشایی خوبی هم داریم؛ برای مثال فارسی‌زبانان یک جامعه ۱۲۰ میلیونی هستند.»

رییس مرکز ملی فضای مجازی خبر می‌دهد که امروز هرچقدر بیشتر بتوانیم پلتفرم ارائه بدهیم، می‌توانیم در آینده پلتفرمی نقش بزرگتری داشته باشیم:

«اگر اینطور نباشد، باید نگران باشیم که شاید ویندوز، اندروید و اپل دسترسی ما را ببندند. اینطور یا باید همه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سیستم عامل ها را بنویسیم که نمی‌توانیم، یا همه چیز را بگذاریم کنار که باز هم نمی‌توانیم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و یا در نهایت تسلیم شویم که این شکست است. این یک واگذاری سیاسی نیست، یک واگذاری در همه حوزه‌هاست. البته من نا امید نیستم، همه کشورها از جمله روسیه، چین، کره جنوبی و اروپایی ها هم به دنبال مستقل شدن هستند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone