🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28840.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تامین مالی جمعی استارت‌آپ‌ها با کارمزدی غیرمنصفانه

بر اساس اعلام مدیریت نظارت بر نهادهای مالی، به عاملان یا نهادهای ارائه کننده خدمات تامین مالی جمعی به استارت‌آپ‌ها ۴ درصد و شرکت‌های فرابورس نیم درصد کارمزد تعلق خواهد گرفت؛ موضوعی که از نگاه ...

بر اساس اعلام مدیریت نظارت بر نهادهای مالی، به عاملان یا نهادهای ارائه کننده خدمات تامین - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مالی جمعی به استارت‌آپ‌ها ۴ درصد و شرکت‌های فرابورس نیم درصد کارمزد تعلق خواهد گرفت؛ موضوعی که از نگاه فعالان استارت‌آپی غیر منصفانه بوده و اعتراض آنها را به همراه داشته است.

به گزارش دیجیاتو تامین مالی جمعی برای استارت‌آپ‌ها چند مرحله دارد. در ابتدا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - استارت‌آپ توسط نهاد ارائه کننده خدمات تامین مالی جمعی بررسی شده و آینده کاری و درآمدزایی آنها تحت بررسی قرار می‌گیرد. همچنین هزینه مورد نیاز برای شکل‌گیری و رشد همان استارت‌آپ برآورد می‌شود. در نهایت هم کسب و کار نوین به سرمایه گذاران معرفی می‌شود تا آنها بتوانند در پلتفرمی مشخص و منطبق با ساز و کار قانونی بورس در پروژه سرمایه‌ گذاری کرده و در آن سهم داشته باشند.

به این ترتیب استارت‌آپ سرمایه لازم را جذب و کار خود را ادامه می‌دهد، همچنین سهم سرمایه‌ گذار محفوظ خواهد ماند تا هر زمان که خود بخواهد آن را واگذار کند. در این میان عامل یا نهاد جذب سرمایه که به آن نهاد ارائه کننده خدمات تامین - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مالی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - جمعی هم گفته می‌شود، کارمزدی بابت جذب سرمایه از استارت‌آپ دریافت می‌کند. البته در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این پروسه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کارمزدی هم به شرکت فرابورس تعلق می‌گیرد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

طبق آخرین اخبار منتشر شده از فعالان استارت‌آپی در فضای مجازی، سهم عاملان تامین مالی جمعی برای استارت‌آپ‌ها ۴ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - درصد و کارمزد شرکت فرابورس نیم درصد تعیین شده است. رقمی که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در شرایط نابه سامان اقتصادی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کنونی غیر منصفانه به نظر می‌رسد.

«رضا الفت نسب» عضو هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در گفتگو با دیجیاتو کارمزدها را مصوب یا نهایی شده دانست و گفت رقم‌های اعلام شده در شرایط فعلی برای استارت‌آپ‌ها که در حال تلاش برای شکل دادن به یک کسب و کارهای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نوپا هستند، غیر منصفانه است:

«بهتر بود قبل از تعیین کارمزدها نظرات بخش خصوصی هم شنیده و اعمال می‌شد. با این حال ما در حال پیگیری موضوع هستیم و در آینده جلسه‌ای در همین رابطه برگزار خواهیم کرد تا شاید بتوانیم رقم‌های تعیین شده را تغییر دهیم.»

الفت نسب معتقد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - است در صورت بالا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بودن کارمزدها، رقم نهایی که به دست کارآفرین خواهد رسید کمتر از میزان مورد نیاز او خواهد بود و همین باعث می‌شود تا تحقق اهداف مالی تعیین شده تحت تاثیر قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone