🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28851.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سهم ۱ تریلیون دلاری ایران از ارزش جهانی دیجیتالی شدن دولت و مشاغل تا ۲۰۲۵

«رسول سرائیان» دبیرکل سازمان نظام صنفی کشور در پنجمین نشست سالانه هیئت عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با بررسی چهار محور معرفی سازمان، چالش‌ها، برنامه‌های راهبردی و پیشنهادات عملیاتی این سازمان از دولت خواست تا همراهی ...

«رسول سرائیان» دبیرکل سازمان نظام صنفی کشور در پنجمین نشست سالانه هیئت عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با بررسی چهار محور معرفی سازمان، چالش‌ها، برنامه‌های راهبردی و پیشنهادات عملیاتی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - این سازمان از دولت خواست تا همراهی بیشتری با این سازمان داشته باشد.

سرائیان با اشاره به گذشت ۱۳ سال از عمر این سازمان و گستره آن در سراسر کشور، تعداد اعضا را در سراسر کشور ۱۷ هزار نفر اعلام کرد و گفت این تعداد در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - سه بخش شرکتی، فروشگاهی و مشاوران قرار دارند:

«در پایان سال اول دوره پنجم تعداد شرکت‌های عضو به بیش از ۷ هزار، تعداد فروشگاه‌های عضو به بیش از ۲ هزار و تعداد اعضای مشاوران نزدیک به ۷ هزار نفر رسیده‌است.»

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان  استان خراسان

سرائیان همچنین به حضور - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - کمیسیون‌های تخصصی داده‌ها و IOT، شبکه، سخت افزار، آموزش و پژوهش، فضای کسب و کار، اتوماسیون و پورتال اداری و ... در سازمان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - نظام صنفی اشاره کرد که از بازوهای این سازمان به شمار می‌روند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان  استان خراسان

سرائیان درباره عملکرد کارگروه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - خدمات ارزی این سازمان که وظیفه تخصیص ارز به درخواست کنندگان این حوزه را دارند گفت:

«تا نیمه سال ۹۷ تعداد درخواست‌های تایید شده توسط این کمیته ۲۰۶ مورد بود که مجموع ارزش آنها به بیش از ۱۶ میلیون یورو می‌رسید. از این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - تعداد ۴۵ درخواست موفق به دریافت ارز شدند و رقمی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - بیش از ۳ میلیون یورو به آنها اختصاص یافت.»

به گفته سرائیان ارزش - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - کل بازار سرمایه کشور تا امروز ۷۶۳ هزار میلیون تومان است که سهم اعضای نصر در سه گروه رایانه‌ای، مخابرات و ارتباطات و اطلاعات از این بازار سرمایه معادل ۷.۲ درصد است.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان  استان خراسان

سرائیان می‌گوید ۱۵.۵ درصد از اقتصاد جهانی در سال ۲۰۱۶ اقتصاد دیجیتالی است که با رشد ۲.۵ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - درصدی همراه بوده‌ و نرخ بازگشت آن ۶.۷ درصد بوده است. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - او در ادامه پیش بینی کرد که در سال ۲۰۲۵ سهم اقتصاد دیجیتال از اقتصاد جهانی رقمی حدود ۲۴.۳ درصد خواهد بود و تحقق به این رقم با زیرساخت‌ها و الگوریتم هوشمندی داده و هوشمندی قدرت محاسبه میسر خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان  استان خراسان

به گفته سرائیان سهم ایران از خلق ارزش ۱۰۰ تریلیون دلاری اجتماعی اقتصادی دیجیتالی شدن دولت و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - کسب و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - کارها در ۱۰ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - صنعت مهم تا ۲۰۲۵ در جهان بر مبنای سهم ۱ درصدی از جمعیت جهان ۱ تریلیون دلار - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - و بر مبنای سهم ۵ درصدی از  GDP NOMINAL رقمی بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار خواهد بود. او همچنین تاکید کرد که سهم کشور در خلق اجتماعی و اقتصادی دیجیتالی شدن دولت در بازه ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ سالانه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - ۵۰ بیلیون دلار خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان  استان خراسان

دبیرکل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - سازمان نظام صنفی کشور پیشنهادات عملیاتی برای بازه ۳ سال از ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۰ ارائه کرد که بخشی از آنها پروژ‌ه‌های عملیاتی بودند:

«۵ پروژه از ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک در نیمه اول ۹۸ و ۵ پروژه دیگر در نیمه اول سال ۹۹ محقق می‌شود که منجر به تکمیل هوشمندسازی ۶ شهر اصلی کشور از ۹۸ تا ۱۴۰۰ خواهد شد.»

بخش دیگر این پیشنهادات سرائیان مربوط به پروژه‌های بین‌المللی وزارت ارتباطات و وزارت امور خارجه است که با حمایت از بخش خصوصی برای ورود به بازارهای هدف مانند عراق، افغانستان، آذربایجان، ترکیه برای ایجاد دفاتر دائمی ای‌سی‌تی در این کشورها امکان پذیر خواهد شد. برگزاری نمایشگاه‌ها و همکاری با سایر نظیر روسیه و چین از جمله دیگر اقدامات بین المللی بود که توسط - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - سرائیان مطرح شد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان  استان خراسان

سرائیان ضمن تاکید بر حمایت‌های زیرساختی دولت، استفاده از مدل‌های مشارکتی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - PPP  و PPPP - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - را بهترین گزینه برای تحقق تحول دیجیتال در کشور عنوان کرد و از دولت خواست تا مصوبه‌ای در این خصوص تنظیم کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone