🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28847.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تلاش هکرها برای نفوذ به iOS با استفاده از مدل‌های آزمایشی آیفون

ظاهرا چند نمونه اولیه‌ از مدل‌های مختلف آیفون وجود دارند که اپل آن‌ها را گم کرده و این گوشی‌ها در حال حاضر در دست افراد ناشناس قرار دارد. در این میان، بعضی از هکرها سعی ...

ظاهرا چند نمونه اولیه‌ از مدل‌های مختلف آیفون وجود دارند که اپل آن‌ها را گم کرده و این گوشی‌ها در حال حاضر در دست افراد ناشناس قرار دارد. در این میان، بعضی از هکرها سعی می‌کنند با استفاده از این گوشی‌های به خصوص، به سیستم‌های اپل نفوذ کنند.

در همین راستا، اخیرا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد که یک - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان - بازار سیاه برای فروش نمونه‌های پیش تولید - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان - آیفون‌ها وجود دارد که بیشتر آن‌ها به سرقت رفته‌اند. همان‌طور که گفتیم، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان - بسیاری از افراد از این مدل‌های به ‌خصوص برای نفوذ به سیستم‌عامل گوشی استفاده می‌کنند زیرا معمولا مدل‌های پیش تولید یا مخصوص سازندگان پشتیبانی امنیتی کمتری نسبت به مدل‌های عادی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان - دارند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان
در این گزارش تازه آمده که بیشتر این آیفون‌های آزمایشی از خطوط تولید به سرفت رفته‌اند.

بر اساس همین گزارش، یک مدل پیش تولید آیفون ایکس نزدیک به ۱۸۰۰ دلار قیمت دارد. ظاهرا از این گوشی در ساخت ابزار شکستن قفل آیفون - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان - کمپانی سلبرایت استفاده شده است. سلبرایت در سال 2016 و هنگامی که دادگاهی در آمریکا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان - اپل را موظف به باز کردن قفل آیفون مهاجم مسلح سن برناردینو کرد مشهور شد.

در حال حاضر ابزارهای هک ساخته شده توسط سلبرایت نیز دچار چنین مشکلی شده‌اند و نمونه‌های استفاده شده آن‌ها را می‌توانید با قیمت‌های پایینی در فروشگاه‌های آنلاین پیدا کنید؛ نمونه‌هایی که ممکن است اطلاعات استفاده کننده قبلی از این دستگاه را در دسترس کاربر جدید قرار دهد.

از سوی دیگر، این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان - آیفون‌‌های ربوده شده یکی از منابع اصلی محققان امنیتی برای پیدا کردن ضعف‌های امنیتی موجود در سخت افزار این گوشی هستند زیرا نسخه iOS موجود در این گوشی‌ها معمولا سطح امنیتی پایین‌تری نسبت به آیفون‌های معمولی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone