🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39906.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا 9 و نوکیا 8 جدید احتمالاً آخر دی ماه معرفی خواهند شد

تا کنون اخبار و شایعات زیادی در ارتباط با پرچمدار بعدی نوکیا با نام احتمالی «نوکیا 9» منتشر شده که به برخی از ویژگی های سخت افزاری و طراحی آن اشاره داشته اند، اما حالا ...

تا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کنون اخبار و شایعات زیادی در ارتباط با پرچمدار بعدی نوکیا با نام احتمالی «نوکیا 9» منتشر شده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که به برخی از ویژگی های سخت افزاری و طراحی آن اشاره داشته اند، اما حالا منابع چینی تاریخ معرفی و قیمت این محصول را هم اعلام کرده اند.

بر اساس گزارشات موجود، کمپانی «HMD Global» صاحب برند نوکیا، قصد دارد در تاریخ 30 دی ماه طی رویدادی در کشور چین از نوکیا 9 رونمایی کند که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - احتمال می رود طی همین رویداد، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نسخه بعدی نوکیا 8 نیز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به بازار معرفی شود.

جک هدفون احتمالاً در نوکیا 9 و نوکیا 8 جدید حذف خواهد شد

طبق شایعات قبلی، نوکیا 9 به یک نمایشگر تمام صفحه 5.5 اینچی با رزولوشن QHD مجهز شده اما از مشخصات صفحه نمایش و ابعاد نوکیا 8 جدید جزییاتی در دست نیست؛ با این حال هر دو - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مدل به احتمال - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قوی از نسبت تصویر 18:9، دوربین دوگانه و چیپست اسنپدراگون 835 (یا اسنپدراگون 845) بهره می برند و با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - داشتن گواهی IP67 در مقابل نفوذ آب و غبار مقاوم خواهند بود.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
رندر نوکیا 9 با کاور - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - محافظ

البته نسخه هایی که 30 دی ماه معرفی می شوند، احتمالاً برای عرضه در بازار چین تغییراتی کرده و اپلیکیشن های پیش فرض گوگل در آنها با نمونه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های چینی تعویض خواهند شد.

گفتنی است بنا بر اطلاعات ارائه شده توسط منابع چینی، نوکیا 9 با 6 گیگابایت رم در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد که به ترتیب - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 560 و 635 دلار قیمت خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone