🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39907.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پیتزا پارتی در ایستگاه فضایی بین المللی [تماشا کنید]

«پائولو نسپولی» فضانورد ایتالیایی حدود 100 روز را در ایستگاه فضایی بین المللی گذرانده است. سپری کردن این مدت بدون خوردن پیتزا برای یک ایتالایی احتمالا مشقتی مانند دوری صد روزه از قورمه سبزی برای ...

«پائولو نسپولی» فضانورد ایتالیایی حدود 100 روز را در ایستگاه فضایی بین المللی گذرانده است. سپری کردن این مدت بدون خوردن پیتزا برای یک ایتالایی احتمالا مشقتی مانند دوری صد روزه از قورمه سبزی برای ما ایرانی ها به همراه دارد.

این فضانورد شصت ساله - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در گفتگویی با «کریک شرمن» مدیر برنامه ایستگاه فضایی ناسا به صورت اتفاقی از هوس خوردن پیتزا حرف زده بود.

شرمن نیز برای غافل گیر کردن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - او تمام مواد لازم برای پخت پیتزا را همراه با فضاپیمای «Cygnus» به ایستگاه فضایی ارسال کرد که شامل خمیر پیتزا، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سس گوجه، پنیر گودا، زیتون، پپرونی و غیره بوده است. تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

نسپولی نیز در توئیتی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اعلام کرد:

هر وقت واقعا هوس پیتزا کردید، در یک رویداد عمومی زنده این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قضیه را به مدیر ایستگاه فضایی بگویید. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کریک ازت ممنونم که ما را با - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پیتزاهای خوشمزه سورپرایز کردی

فضانوردان که از دریافت این بسته غذایی هیجان زده شده بودند پس از آماده کردن آنها - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را مانند بشقاب های پرنده به سمت هم پرت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می کردند.

ظاهرا نسپولی تنها کسی نبوده که از خوردن پیتزا لذت برده چرا که فضانورد دیگری به نام «رندی برسنیک» هم در توییتر اعلام کرده گروه پیتزاخوری بین کهکشانی (فضانوردان) از خوردن بشقاب های خوراکی پرنده رضایت داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone