🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39911.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

همکاری کوالکام و AMD در تولید سری جدیدی از لپ تاپ های همیشه متصل

طی کنفرانس اخیر کوالکام که در جریان آن از چیپست اسنپدراگون 845 رسماً رونمایی شد، نایب رییس AMD، کوین لنسینگ حضوری غافلگیرکننده داشت و اعلام کرد AMD و کوالکام مشغول همکاری با یکدیگر هستند تا ...

طی کنفرانس اخیر کوالکام که در جریان آن از چیپست اسنپدراگون 845 رسماً رونمایی شد، نایب رییس AMD، کوین لنسینگ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حضوری غافلگیرکننده داشت و اعلام کرد AMD و کوالکام مشغول همکاری با یکدیگر هستند تا لپ تاپ هایی مجهز به اسنپدراگون 835 را برای ایسوس و اچ پی توسعه دهند.

این لپ تاپ ها که تحت عنوان « پی سی های همیشه متصل» شناخته می شوند، از طریق گیگابیت LTE به اینترنت دسترسی می یابند و بدون نیاز به وای فای، همواره متصل باقی می مانند.

AMD سال بسیار شلوغی را پشت سر می گذارد و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - طی ماه های اخیر، پردازنده پرچمدار و کلاس دسکتاپ Ryzen ThreadRipper و نیز چیپ های موبایل Ryzen همراه با پردازشگر گرافیکی Radeon Vega را عرضه کرده است. اما همکاری با کوالکام، می تواند گام بزرگ برای AMD باشد و راهی تازه برای این کمپانی تولیدکننده نیمه هادی تا اینتل را به چالش بکشد.

سخنگوی AMD اطلاعات دیگری درباره مسئولیت کمپانی خود در تولید این لپ تاپ ها به میان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نیاورده اما رویداد کوالکام قرار است به مدت یک هفته برقرار باقی بماند و به همین خاطر، احتمال دارد در روزهای آتی شاهد انتشار اطلاعات تکمیلی باشیم.

- تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone