🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39912.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

هرآنچه باید درباره طرح رجیستری بدانید

این روزها در بازار موبایل بیشتر از آنچه که صحبت بر سر مدل جدید آیفون و یا دعوای همیشگی طرفداران اندروید و اپل باشد، بیشتر صحبت بر سر طرحی است به نام «رجیستری» یا همان ...

این روزها در بازار موبایل بیشتر از آنچه که صحبت بر سر مدل جدید آیفون و یا دعوای همیشگی طرفداران اندروید و اپل باشد، بیشتر صحبت بر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سر طرحی است به نام - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - «رجیستری» یا همان ثبت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - موبایل. طرحی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که بارها به تعویق افتاد و اجرای آن سالیان زیادی به طول کشید ولی بالاخره از مهرماه امسال به طور جدی کلید خورده و از امروز - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - فاز دوم هم آن آغاز شده است.

طرح رجیستری بازار موبایل کشور را تکان داده و تبعات گوناگون بسیاری چه برای مصرف کننده چه فروشنده و... در پی دارد که با وجود توضیحات فراوان هنوز در بخش‌هایی برای برخی مردم گنگ به نظر می‌رسد. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در این مطلب می‌خواهیم هر آنچه تا به امروز درباره طرح رجیستری قطعی شده و یا برای برخی کاربران هنوز تاریک - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مانده و جای سوال دارد را تا حدی به زبان ساده روشن سازیم.

چرا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - طرح رجیستری باید انجام شود؟ مگر قبل از اجرای آن مشکلی داشتیم؟

شاید مشکلات پیرامون بازار موبایل تا قبل از اجرای طرح رجیستری برای قشر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بیشتر جامعه یعنی مصرف‌کننده‌ها آنچنان ملموس نبود. ولی احتمالا برای همین - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دسته از مردم جالب است که بدانند سالیانه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - حدود 10 میلیون دستگاه موبایل به صورت قاچاقی وارد کشور می‌شود که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این قاچاق، بی قانونی را در رویه بازار موبایل تثبیت کرده. همچنین با نگاهی به مباحث مالی در این قاچاق به رقم هنگفت 2 هزار میلیارد تومان می‌رسیم که معادل بودجه چندین وزارتخانه کشور است. طرح - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - رجیستری قرار - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - است به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این اوضاع نابسامان و قاچاق میلیاردی صنعت موبایل در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کشور سر و سامان دهد که به گفته کارشناسان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شاید در بدو شروع ضرر‌هایی محتمل برخی فروشندگان شود ولی برای نجات از این حجم قاچاق و بازوان قدرتمند ولی زیرزمینی این حوزه، انجام این کار مثل سایر کشورها ضروری است.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

نکته مهم دیگر در باب مسئله سلامت می‌گنجد، با اجرای طرح رجیستری تست‌های SAR بر روی تمامی موبایل‌های وارداتی انجام می‌شود تا از نظر تششعات مشکلی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کاربران به همراه نداشته باشند. موضوعی که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در دنیا بسیار به آن اهمیت داده می‌شود ولی در ایران با - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - وجود مدل‌های به اصطلاح «های‌کپی» یا همان «طرح چینی» که به وفور در دست مردم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دیده می‌شود اصلا رعایت نمی‌شود. با وجود انجام چنین تست‌هایی قاعدتا این مدل‌های کپی بی‌کیفیت هم از بازار جمع‌آوری خواهند شد. البته مدل‌های قبلی که در دست مردم وجود دارد فعلا تا اطلاع ثانوی کما فی‌السابق کار می‌کنند.

آیا رجیستری در سایر کشورها هم اجرا می‌شود؟

یکی از مسائلی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که در خلق و خوی ما ایرانیان وجود دارد مقاومت در برابر نپذیرفتن یک موضوع جدید است. در این میان مثال زدن همان اتفاق در کشورهای خارجی گاهی باعث می‌شود که پذیرفتن آن امر برای ما راحت‌تر صورت بگیرد. طرح رجیستری برای جلوگیری از رشد قاچاق در بسیاری از کشورها مثل هند، آلمان، ترکیه، کره جنوبی، آمریکا و عمان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و... به صورت‌های - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مختلف و چندین سال پیش اجرا شده است.

در طرح رجیستری قرار است دقیقا چه اتفاقی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بیفتد؟

با اجرای این طرح اپراتورها و سرویس‌های مخابراتی فقط به موبایل‌هایی که از مبادی قانونی وارد کشور شدند سرویس و خدمات می‌دهند. یعنی کد موبایل‌ها (IMEI) از این به بعد در سامانه‌ای واقع در گمرک به نام «همتا» ثبت می‌شوند تا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اگر موبایلی بدون ثبت شدن وارد کشور شد صرفا روشن شود و حکم اسباب بازی داشته باشد چرا که خدمات موبایلی و یا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اینترنتی به آن داده نمی‌شود. این مسئله باعث می‌شود که اولا جنس اصل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و به اصطلاح عامیانه اورجینال وارد کشور شود و هم اینکه موبایلی بدون گارانتی و خدمات پس‌از فروش در کشور وجود نداشته باشد که در نتیجه باعث بهبود فعالیت این شرکت‌ها می‌شود.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

برای موبایل‌های قدیم که الان دست مردم و یا داخل ویترین‌هاست چه اتفاقی میفتد؟

این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نگرانی از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آغاز زمزمه‌های این طرح همیشه بوده ولی مسئولین بارها و بارها خاطر نشان کردند که مشکلی برای موبایل‌های روشن شده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دست مردم پیش - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نمی‌آید. اقدامی که باید در این زمینه انجام داد صرفا به موبایل‌هایی برمی‌گردد که خریداری شده ولی باز نشده و استفاده نشده‌اند، توصیه می‌شود سریع‌تر این موبایل‌ها را برای لااقل چند - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دقیقه با یک سیم‌کارت راه‌اندازی کنید و روشن کنید تا در سامانه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ثبت شود و بعدها برایش مشکلی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پیش نیاید و البته مهلت این کار برای برندهای اپل تا پایان روز 13 آذرماه بوده و فرصت این کار برای این برند دیگر تمام شده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - است.

خرید و فروش موبایل‌های - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دست دوم چه می‌شود؟

موبایل‌های دست‌دوم هم اگر پیش از امروز روشن شده‌اند و خدمات مخابراتی دریافت کرده‌اند، در سامانه ثبت شده‌اند و نگرانی از خرید و فروش آنها برای مردم نباید باشد. فقط از امروز به بعد در خرید برندهای اپل دست دوم هوشیارتر رفتار کنید و برای اطمینان خاطر بیشتر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به‌منظور اینکه بفهمید موبایل دست‌دوم آیا در سامانه همتا ثبت شده یا خیر می‌توانید از کد دستوری *7777# استفاده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کنید. این کد به کاربر در طی یک فرایند پیامکی می‌گوید که IMEI موبایل در سامانه ثبت شده و یا خیر.  اگر جعبه موبایل مورد نظر گم شده با کد دستوری #06#*می‌توانید کد IMEI دستگاه را بیابید و سپس ببینید که آیا این کد در سامانه ثبت شده است یا خیر، گرچه توصیه ما نخریدن موبایل‌های بدون جعبه هست چرا که احتمال سرقتی بودن آنها بالاست.

از آنجایی که سیم‌کارت جدیدی می‌خواهد وارد موبایل مذکور شود با با سامانه همتا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مالکیت سیم‌کارت روی موبایل عوض شود(انتقال مالکیت) که با کد دستوری*7777# آغاز شده و  - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - فرایند بسیار ساده‌ای دارد:

به روز رسانی در 3 دی ماه : البته بنا به اطلاعات کمیته طرح رجیستری فعلا هر سیم‌کارتی به هر مدلی از دستگاه‌های موبایل قابل نصب است و نیازی به فرایند انتقال - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مالکیت فعلا وجود ندارد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

هزینه گمرک واردات موبایل چقدر خواهد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بود و نرخ ارز چگونه تعیین خواهد شد؟

26 درصد هزینه افزون بر قیمت موبایل در واردات این دستگاه اخذ می شود. این هزینه ها عبارتند از ۹ درصد مالیات برارزش افزوده، ۵ درصد عوارض ورودی گمرک، ۴ مالیات بر درآمد علی الحساب، ۳ درصد سود بازرگانی، ۱ درصد هزینه اهدایی به هلال احمر، ۲ درصد هزینه حمل از کشور امارات و ۲ درصد هزینه‌های متفرقه.

همچنین بهتر است بدانید بر اساس طبقه‌بندی بین‌المللی کالایی (HS) و جداول پیوست کتاب مقررات - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - صادرات و واردات کشورمان تعرفه گمرکی ترخیص موبایل در ردیف - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تعرفه‌ای موسوم به ۸۵۱۷۱۲۱۰ قرار دارد. درضمن نرخ ارز برای محاسبه ورودی انواع همراه بر مبنای نرخی است که بانک مرکزی هر هفته به گمرک اعلام می‌کند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

پس با این اوصاف طرح رجیستری باعث گران شدن موبایل خواهد شد؟

بلی. بی‌شک اجرای طرح رجیستری - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - با خود مقداری افزایش به همراه خواهد داشت چرا که دیگر هیچ دستگاهی نمی‌تواند به صورت قاچاقی از مرزهای کشور وارد ایران شود و همه دستگاه‌های موجود در کشور مشمول پرداخت گمرک خواهند شد. سود فروش موبایل رقم بالایی نیست و فروشندگان به اجبار باید قیمت را کمی بالا ببرند تا بتوانند ضررهای خود را جبران - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کنند. این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نوسان قیمت البته بر طبق نظریه کارشناسان به مرور و بعد از گذشت چند وقت از اجرایی شدن این طرح - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به یک خط ثابت خواهد رسید و در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نهایت با اندکی صبر به نتایج خوبی خواهد رسید.

موقع خرید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - موبایل باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

با توجه به اجرایی شدن طرح رجیستری - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - باید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کد IMEI موبایل را در همان هنگام خرید استعلام بگیرید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که چند روش دارد: یکی با فرستادن این کد به سامانه پیامکی 7777 و یا شماره‌گیری کد دستوری #7777*. در حقیقت باید در حضور فروشنده مطمئن باشید که موبایل در سامانه ثبت شده و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اگر با خطایی مواجه شدید از خریدن دستگاه صرف‌نظر کنید. ضمنا برای این فرایند هیچ هزینه‌ای تحت هیچ سناریویی نباید توسط فروشنده از خریدار اخذ شود و فریب پرداخت مبلغی به فروشگاه بابت رجیستری کردن موبایل را نخورید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

  • نکته مهم 1: توجه داشته باشید که موبایل‌ها دو سیم‌کارت دو کد IMEI دارند.
  • نکته مهم 2: خریداران حتماً پس از خرید دستگاه، باید فاکتور رسمی با مهر فروشگاه که شماره شناسه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ۱۵ رقمی (IMEI) دستگاه بر روی آن درج شده را از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - فروشنده دریافت کنند و درصورت بروز هرگونه مشکل در مورد غیرقانونی بودن گوشی یا تجهیز، فروشنده می‌بایست پاسخگو باشد
  • نکته مهم 3: اگر تصمیم به فروش - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - موبایل گرفتید یا قصد داشتید از سیم‌کارت دیگری روی همان دستگاه بهره بگیرید، لازم است تا فرایند ثبت با - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سامانه ۷۷۷۷ را مجدد برای سیم‌کارت جدید انجام دهید. در غیر اینصورت تلفن همراه بر روی سیم‌کارت جدید فقط به مدت ۳۰ روز - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قابل استفاده خواهد بود

موبایل‌های مسافرتی چه خواهند شد؟

جریان موبایل‌های مسافرتی و یا دستگاه‌هایی که فرد برای شخص خود یا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یک نفر دیگر هدیه می‌آورد تنها در جزییات مقداری تفاوت دارد. در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - وهله اول باید بدانید ورود هیچ نوع مدلی از دستگاه‌های موبایل به کشور برخلاف برخی شایعات غیرقانونی نیست و شما هر مدلی را که بخواهید می‌توانید وارد کشور کنید، اما توجه داشته باشید که بنا به دستور گمرک هر شخص مسافر صرفا یک دستگاه موبایل می‌تواند با خود به داخل کشور بیاورد و واردات بیشتر از این تعداد فقط مختص افرادیست که کارت بازرگانی یا مجوز از وزارت صنعت را دارند. ورود موبایل مسافرتی به کشور به دو حالت ختم خواهد شد:

اگر شخص مسافر باشد و قصد اقامت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کمتر از سی روز را در کشور داشته باشد، نیازی به ثبت موبایل و پرداخت عوارض گمرکی نخواهد داشت چرا که خدمات موبایلی و مخابراتی در این بازده زمانی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سی روزه (که به «دوران خاکستری» توسط وزارتخانه نامگذاری شده) به آن تعلق خواهد گرفت.

اما اگر موبایل مذکور هدیه باشد و یا مسافر بیشتر از سی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - روز قصد اقامت داشته باشد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - باید عوارض گمرکی آن در همان لحظه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بدو - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ورود به کشور پرداخت شود. (دقت داشته باشید این موضوع نباید به بعد موکول بشود و همان اول کار باید حل و فصل شود، البته اخیرا اعلام شده که تمهیداتی برای افرادی که بعد از 30 روز قصد رجیستری داشته باشند به زودی فراهم خواهد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شد.) مقدار گمرک - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این عوارض هم البته بنا به گفته روابط عمومی گمرک در حال حاضر کمتر از واردات شرکت‌ها بوده و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به 16 درصد به جای 26 درصد می‌رسد. نرخ ارز استفاده شده در آن هم مثل قبل توسط بانک مرکزی هر هفته به گمرک اعلام - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می‌شود.

به‌روز رسانی در تاریخ 3 دی‌ماه: گمرک قرار است در طی ساخت یک سامانه جدید فرجه ای 15 روزه برای مسافرین به منظور رجیستر کردن و پرداخت عوارض - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دستگاه موبایلشان در نظر بگیرد.

در نهایت رگولاتوری اعلام کرده که مشترکین و مردم در صورت هرگونه بروز مشکل در فرایند خرید موبایل جدید و رجیستر شدن آن می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ مربوط به سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و مرکز تماس طرح با شماره ۰۹۶۳۶۶ تماس - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گرفته یا از طریق پورتال سازمان تعزیرات به آدرس tazirat۱۳۵.ir اقدام کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone