🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30794.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک چندین حساب کاربری و صفحه مرتبط با ایران را مسدود کرد

فیسبوک به تازگی اعلام کرد 82 صفحه، گروه و حساب کاربری را در ارتباط با کمپین های گمراه کننده سیاسی از پلتفرم خود حذف کرده است. غول شبکه های اجتماعی مدعیست ایران گرداننده اصلی این ...

فیسبوک به تازگی اعلام کرد 82 صفحه، گروه و حساب کاربری را در ارتباط با کمپین های گمراه کننده سیاسی از پلتفرم خود حذف کرده است. غول شبکه های اجتماعی مدعیست ایران گرداننده اصلی این کمپین است ولی حساب ها اکثراً خودشان را شهروندان انگلیسی یا آمریکایی معرفی کرده اند.

طبق قوانین فیسبوک «رفتار گمراه کننده سازمان یافته» در این پلتفرم ممنوع است و حالا به خاطر نزدیک شدن به انتخابات میان دوره ای آمریکا، شاهد سخت گیری و نظارت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - بیشتر در این زمینه هستیم. البته ادعای نقش داشتن ایران در کمپین تبلیغاتی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - علیه دولت آمریکا، ایجاد تفرقه و افزایش تنش بین مقامات سیاسی این کشور برای اولین بار در ماه اوت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - یعنی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - اواخر تابستان سال جاری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - مطرح شده بود و در همین راستا، یوتیوب - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - حساب های منتسب به صدا و سیمای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - ایران را مسدود کرد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان

«ناتانیل گلیشر» مدیر ارشد سیاست های امنیت سایبری فیسبوک در این رابطه می گوید:

علی رغم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - تلاش برای مخفی ماندن، ما اطلاعات این حساب ها را بررسی کرده و ارتباط آنها با ایران را کشف نمودیم. بعضی از این صفحات یا حساب ها با مواردی که دو ماه قبل حذف کرده بودیم هم ارتباط داشتند. با این حال هنوز تحقیقاتمان در مراحل اولیه قرار دارد و نمی توانیم دولت ایران را گرداننده اصلی این کمپین بدانیم، بنابراین نمی دانیم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - مسئول واقعی چه کسیست.

فیسبوک می گوید 30 صفحه، 33 حساب کاربری و سه گروه را حذف کرده و 16 - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - اکانت جدید را هم در اینستاگرام شناسایی نموده. این حساب ها و صفحات کمتر از 100 دلار برای تبلیغات هزینه کرده و مجموعاً میزبان هفت رویداد بوده اند. با این حال حدود یک میلیون نفر حداقل یکی از این صفحات را دنبال می کنند و تقریباً 25 هزار نفر در حداقل یکی از این گروه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - ها فعال هستند. در اینستاگرام هم 28 هزار نفر حداقل یکی از این حساب های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - مربوط به ایران را دنبال می کنند. جدیدترین حساب کاربری در سال 2016 ساخته شده ولی اکثر فعالیت آنها به یک سال گذشته مربوط می شود. در تصاویر زیر چند نمونه از محتوای صفحات و حساب های مورد بحث را می بینید:

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان

گفتنیست سال گذشته هم ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا -که به پیروزی دونالد ترامپ منجر شد- جنجال زیادی آفرید و فیسبوک را به دردسر انداخت. غول شبکه های اجتماعی برای مقابله با این وضعیت، اتاق جنگ اختصاصی را در مقر رسمی خود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - در منلو پارک کالیفرنیا راه انداخته و اطلاعات مشکوک در فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ را رصد می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone