🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30802.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

توییتر به اشتباه خود برای مسدود نکردن پروفایل متهم بمب گذاری اعتراف کرد

همانطور که می‌دانید نیرو‌های پلیس ایالات متحده، سزار سایوک فلوریدایی را به جرم ارسال ۱۳ بسته بمب دست ساز برای برخی از منتقدان اصلی ریاست جمهوری آمریکا دستگیر کرده است. حال توییتر بالاخره دو حساب کاربری ...

همانطور - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - که می‌دانید نیرو‌های پلیس ایالات متحده، سزار سایوک فلوریدایی را به جرم ارسال ۱۳ بسته بمب دست ساز برای برخی از منتقدان اصلی ریاست جمهوری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - آمریکا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - دستگیر کرده است. حال توییتر بالاخره دو حساب کاربری متهم را مسدود کرده و با مطالعه‌ی پست‌های اخیر او، اعتراف نموده که باید بسیار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - زودتر اکانت او را می بسته.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان

پس از آنکه Christopher Wray سرپرست FBI اعلام کرد فردی با این مشخصات دستگیر شده، کاربران سریعاً پست‌هایی از وی در شبکه اجتماعی توییتر پیدا کردند که در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - آنها به تهدید جدی منتقدان مختلف ترامپ می‌پرداخته است. جالب اینجاست که دقیقاً برای همین افراد هم بمب‌ های دست ساز ارسال شده است.

Rochelle Ritchie تحلیلگر سیاسی و یکی از اصلی‌ترین مخالفین ترامپ، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - اسکرین شاتی از تهدید‌های این شخص را منتشر کرد. در این هنگام به او پاسخ داده شد بهتر است عملکردی از خود نشان ندهد چرا که از نظر آنها، توییت تهدید سایوک هیچ قانونی از این شبکه‌ی اجتماعی را نقض نکرده است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان

حال پس از دستگیری این متهم فلوریدایی، پروفایل امنیتی توییتر رسماً به اشتباه این شبکه اجتماعی اعتراف کرده و با انتشار پستی خاطر نشان نمود:

«زمانی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - Rochelle Ritchie هشدار داد که او - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - را به صورت جدی تهدید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - کرده‌اند، ما مرتکب اشتباه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - شدیم. توییت مذکور مشخصاً برخی از قوانین توییتر را زیر پا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - گذاشته بود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - و باید حساب کاربری تهدید کننده مسدود می‌شد. ما از صمیم قلب برای این اشتباه عذرخواهی می‌کنیم.»

با اینکه توییتر مدعی شده که درباره اشتباه به وجود آمده تحقیق خواهد کرد، کاربران دیگر نگران تهدید‌ها در شبکه های اجتماعی شده‌اند. با اینکه توییتر مسئولیت عملکرد کاربرانش را بر عهده ندارد اما  قوانینی دارد که موجب می‌شود از تهدید علنی کاربرانش جلوگیری شود.

کار به جایی رسیده که دونالد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - ترامپ هم از رویکرد توییتر در این مسئله ابراز نارضایتی کرده و آن را بازی سیاسی خوانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone