🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30809.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سنگ اندازی بازار سنتی برای استارتاپ‌ها این بار به خشکشویی‌های آنلاین رسید

موانع بر سر راه کسب‌وکارهای اینترنتی تمامی ندارد و اتحادیه خشکشویی‌های تهران در طی یک نامه به چند استارتاپ حوزه خشکشویی آنلاین، فعالیت آنها را غیرقانونی دانسته و این مجموعه‌ها را تهدید به پلمب کردن ...

موانع بر سر راه کسب‌وکارهای اینترنتی تمامی ندارد و اتحادیه خشکشویی‌های تهران در طی یک نامه به چند استارتاپ حوزه خشکشویی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - آنلاین، فعالیت آنها را غیرقانونی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - دانسته و این مجموعه‌ها را تهدید به پلمب کردن نموده است. در نامه‌ای که برای این کسب‌وکارهای نوپا فرستاده شده، مدت زمان دو هفته‌ای تعیین شده تا به اتحادیه مراجعه و مجوزهای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - لازم را دریافت کنند و در غیر این صورت، تعطیل خواهند شد.

«محمد رهی» مدیرعامل استارتاپ زودشور در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - گفتگو با دیجیاتو عنوان می‌کند که به این مجموعه و شرکت هلسا اخطاریه‌هایی صادر شده و باور دارد که تبلیغات شهری برخی مجموعه‌های خشکشویی آنلاین و به چشم آمدن آنها، باعث شده که اتحادیه بار دیگر در برابر فعالیت آنها مانع‌تراشی کند. او به انتشار رپورتاژ‌هایی در فضای اینترنت اشاره می‌کند که سال گذشته منتشر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - شده بود و در آن آمده بود که خشکشویی‌های آنلاین، البسه مردم را با البسه پزشکی و بیمارستان‌ها یکی می‌کنند:

«این حرف‌ها اما شایعه‌ای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - بیش نبود و ما هم‌اکنون تمامی دیتابیس مشتریان خود را داریم، نه ما و نه هیچ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - شرکت دیگری چنین کاری را مرتکب نمی‌شود و درضمن باید تایید کنم که تمامی خشکشویی‌های آنلاین در حقیقت پلتفرم هستند و خودشان هیچ مغازه فیزیکی خشکشویی در اختیار ندارند و قصد هم ندارند وارد این حوزه شوند چرا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - که بسیار هزینه بر است. ما با خشکشویی‌های مجوزدار و معتبر کار می‌کنیم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - و یک رابط هستیم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - و بس.»

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران

او اندازه مارکت خشکشویی در کلانشهر تهران را ماهانه 90 میلیارد تومان اعلام می‌کند که این مبلغ در 1600 فروشگاه گردش دارد. رهی معتقد است آنها قصد دارند که مارکت این حوزه را وسیع‌تر کنند و به آن رونق ببخشند. زودشور دو سال است که فعالیت دارد و در این مدت هم ای‌نماد داشته و هم از انجمن کسب‌وکارهای اینترنتی مجوز گرفته است:

«ای‌نماد اما - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - فقط برای داشتن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - درگاه به کار آمده و تصور اشتباهی که کردیم هم این بود که انجمن کسب‌وکارهای اینترنتی را همان اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی می‌دانستیم و از تفاوت این دو مجموعه غافل بودیم. البته حالا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - که اخطاریه دریافت کردیم، اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی نهایت تعامل را با ما برقرار کرده و مجوز ما ظرف نهایتا یک ماه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - از سوی این اتحادیه نیز صادر خواهد شد.»

رهی می‌گوید با وجود اینکه به اتحادیه خشکشویی مراجعه کرده ولی پاسخ شفافی دریافت نکرده و برخی از اعضای این اتحادیه به او گفتند که اعضا و کارکنان اتحادیه خشکشویی از سن بالایی برخوردار هستند و با کارکردن در اپلیکیشن و سامانه‌های مشابه راحت نیستند وگرنه خود اتحادیه سال‌ها پیش می‌توانسته با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - سیصد میلیون و بهترین برنامه‌نویسان این کار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - را انجام دهد و تمامی کسب‌وکارهای این حوزه را درهم بشکند. رهی به دیجیاتو می‌گوید: «این ادعا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - و حرف‌ها به ما زده شده و با وجود اینکه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - سر ساعت مقرر به اتحادیه رفتیم ولی کسی پاسخگوی ما نبوده است.»

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران

رهی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - معتقد است که آنها اصلا زیرنظر اتحادیه کار نمی‌کردند و عضو اتحادیه خشکشویی نیستند و اساسا مغازه خشکشویی نیستند که از سوی آنها تهدید به بسته شدن شوند:

«شکایت حال حاضر مثل اینست که چون ما لباس‌های مردم را نیز با ناوگان حمل و نقل خود جابجا می‌کنیم، اتحادیه باربران بیاید - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - و از ما شکایت کند. در الکامپ 97 از ما تقدیر شد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ما را شرکتی خلاق نامید و از اقبال عمومی هم مواجه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - شدیم، حالا اما تازه ساز مخالفت و جلوگیری ما کوک شده است؟»

«جعفر محمدی» رییس کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز در گفتگو با دیجیاتو تاکید می‌کند که تمامی اتحادیه‌های سنتی زیر نظر اتاق اصناف هستند و این اتاق هم مقرر کرده که هر کسب‌وکاری اگر مجوزی از اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - داشت دیگر نیازی به مجوز از اتحادیه حیطه کاری خود ندارد:

«این مجموعه‌ها اگر دارای مجوز اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی بودند که شاهد یک تخلف اشکار در زمینه تهدید پلمب بودیم ولی اگر دارای این مجوز نیستند، بازهم در صورتی که صرفا یک پلتفرم باشند و خودشان کار خشکشویی را انجام ندهند، شکایت مورد نظر موضوعیت ندارد.»

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران

محمدی باور دارد که این موضوع بیشتر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - یک دعوای درون خانوادگی بین دو اتحادیه است - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - و به زودی موضوع حل و فصل می‌شود ولی معتقد است که برخورد اتحادیه‌های فیزیکی با کسب‌وکارهای انلاین در کشور، مساله دور از ذهنی نیست:

«آنها تصور می‌کنند که برخی از این کسب‌وکارها قصد برهم زدن نظم و تنظیم بازار را دارند و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - نظارت درستی نیز روی آنها انجام نمی‌شود. در حقیقت هم نمی‌شود هم وارد بازار شد و هم بدون هیچ مجوزی کار را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - شروع کرد. اتحادیه‌های سنتی در جایگاهی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - هستند که از کسب‌وکارهای نوپا شکایت کنند ولی باید در نظر داشته باشند که یک سری کسب‌وکارها اگر از اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی مجوز داشته باشند، دیگر نیازی به اخذ هیچ مجوز دیگری نیست.»

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران

محمدی اعتقاد دارد که شاید این موضوع در حال حاضر شدنی باشد و مشکلات با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - واسطه‌گری زودتر رفع  شوند ولی پیش بینی می‌کند در ادامه راه استارتاپ‌ها، اتحادیه‌های مربوط به اصناف مختلف وارد تضاد شدیدی با اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی خواهند شد و مشکلات بزرگی پیش خواهد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر متل قو استان مازندران - آمد که باید زودتر و پیش از وقوع این رخدادها، حل و فصل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone