🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30810.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

بنچمارک آیپد پرو خبر از برتری قابل ملاحظه در مقایسه با مدل قبلی می دهد

اپل در کنفرانس ماه اکتبر خود اعلام کرد که آیپد پرو با بهره‌مندی از چیپ A12X از ۹۲ درصد کامپیوتر‌های خانگی قابل حمل سریع تر است. اپل از واژه‌ی «کامپیوتر خانگی» استفاده کرد که تعبیری ...

اپل در کنفرانس ماه اکتبر خود اعلام کرد که آیپد پرو با بهره‌مندی از چیپ A12X از ۹۲ درصد کامپیوتر‌های خانگی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - قابل حمل سریع تر است. اپل از واژه‌ی «کامپیوتر خانگی» استفاده کرد که تعبیری هوشمندانه برای همه‌ی لپتاپ‌های ویندوزی و مک است. بدون آنکه لپتاپ‌های خودش را در میان لپتاپ‌هایی با سرعتی پایین تر نسبت به تبلت حرفه‌ای جدید خود بیاورد.

بنچمارک‌های گیک بنچ برای آیپد پرو جدید به صورت عمومی منتشر شده‌اند و نمرات دریافتی این آیپد شگفت انگیز است. آیپد به صورت تک هسته‌ای موفق شده نمره‌ی ۵۰۳۰ را دریافت کند و در بخش چند هسته‌ای نمره‌ی عالی ۱۸۰۰۰ را دریافت کرده‌است. نمره‌ی تک هسته‌ای دریافتی توسط آیپد پرو بسیار نزدیک به مک بوک پرو با پردازنده‌ی ۲.۶ گیگاهرتزی i7 است.

قیمت یک مک بوک پرو شخصی سازی شده ۱۳ اینچی با یک پردازنده‌ی i7 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی اس اس دی چیزی حدود ۲۰۹۹ دلار است. آیپد پرو ۲۵۶ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - گیگابایتی با - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - ۱۲.۹ اینچ تنها ۱۱۴۹ دلار قیمت دارد. از طرفی قیمت مک بوک پرو ۱۵ اینچی، ۵۱۲ گیگابایتی با پردازنده‌ی i7 و سرعت ۲.۶ گیگاهرتزی ۲۷۹۹ دلار است. این در حالیست که آیپد پرو اپل با حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی حدود نصف این لپتاپ ارزش گذاری شده است (۱۳۴۹ دلار).

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان

پردازنده‌ی شش هسته‌ای i7‌ البته در بخش چند هسته‌ای سرعت بالاتری نسبت به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - هشت هسته‌ی آیپد پرو دارد، اما حقیقت اینجاست که این تفاوت چشمگیر نیست.

آیپد پرو‌هایی که در سال ۲۰۱۷ عرضه شده بودند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - نمره‌ی ۳۹۰۸ را در بخش تک هسته‌ای به خود اختصاص - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - دادند و در بخش چند هسته‌ای موفق به دریافت ۹۳۱۰ شدند. آیپد پرو‌های جدید در بخش تک هسته‌ای حدود ۳۰ درصد پرسرعت‌تر از نسخه‌ی قبلی خود - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - هستند و این در حالیست که در بخش چند هسته‌ای تقریبا با دوبرابر بهبود عملکرد رو به رو شده‌اند.

با توجه به پیشرفت چشمگیر آیپد‌های اپل در سال‌های گذشته می‌توان انتظار داشت که نسل بعدی آیپد‌ها از گیک بنچ نمره‌ی ۳۰۰۰۰ دریافت کنند و آیپد پرو‌های بعدی به چیزی حدود ۴۱۰۰۰ برسند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان

تقریبا می‌توان گفت آیپد پرو جدید اپل  در بخش تک هسته‌ای از لحاظ سرعت هم تراز یا قوی‌تر از همه‌ی لپتاپ‌های اپل معرفی شده در سال ۲۰۱۷ است.

همچنین گزارش‌های گیک بنچ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - تایید می‌کند که بعضی از مدل‌های آیپد پرو دارای رم ۶ گیگابایتی و برخی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - دیگر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - دارای رم ۴ گیگابایتی خواهند بود. اتفاقی که برای اولین بار است برای یک مدل دستگاه با سیستم عامل iOS اتفاق می‌افتد.

مدل‌های جدید آیپد پرو از حالا از طریق وبسایت رسمی اپل قابل سفارش هستند. اولین سفارش‌ها ۵ روز دیگر به دست مشتریان خواهند رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone